וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמ"ר גרי גדעון הנגהאל שנפל בפיגוע סמוך לבית אל מובא למנוחות

עודכן לאחרונה: 12.9.2024 / 16:34

מאות מלווים את הלוחם בן ה-24 שנדרס למוות בעת ששירת בעמדת שמירה. גדעון למד עברית ותורה במשך חצי שנה בישיבת הסדר בנוף הגליל. "הוא היה חייל טוב שמגן על ארץ ישראל. הוא היה ישראלי והוא מת ישראלי"

קויק: פיגוע דריסה ליד בית אל/מד"א

שידור חי: הלוויתו של סמ"ר גרי גדעון הנגהאל

LIVE

סמ"ר גרי גדעון הנגהאל מובא היום (חמישי) למנוחות בהר הרצל, הוא נפל אתמול כשהוא בן 24 בפיגוע דריסה בזמן שהיה בעמדת שמירה סמוך לבית אל. הנגהאל עלה לארץ מהודו לפני 4 שנים עם אביו יצחק, אימו דינה ושתי אחיותיו. אח ואחות נוספים ממתינים לעלייה בהודו.

גדעון למד עברית ותורה במשך כחצי שנה באולפן בישיבת ההסדר בנוף הגליל. הוא אהב לעזור תמיד למשפחתו ולחבריו, היה תמיד שמח ומשמח את כל מי שנמצא לידו וחלום חייו היה לעלות לארץ ולהתגייס לצה"ל. ברגע שלמד עברית התייצב בלשכת הגיוס כדי להתגייס ולהיות לוחם בצה"ל.

גדעון ומשפחתו הם חלק מקהילת שבט בני המנשה שהם חלק מעשרת השבטים שגלו לפני חורבן בית שני, שרידיהם נמצאו ב-30 השנים האחרונות והם עלו ועולים לארץ מתוך רצון עצום לחזור ולהתחבר לעם ישראל.

סמ"ר גרי גדעון הנגהאל. דובר צה"ל
סמ"ר גרי גדעון הנגהאל/דובר צה"ל

ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, הביע תנחומים על מותו: "העיר נוף הגליל אבלה וכואבת על נפילתו של סמ"ר גרי גדעון הנגהאל. גדעון הוא בן לקהילת בני המנשה בעירנו, קהילה שמאוד יקרה לליבי, קהילה של אנשים טובים, צנועים, ואוהבי המדינה. כמו חבריו בקהילה, גם גדעון ראה בשירות הקרבי שליחות".

  • עוד באותו נושא:
  • הלוויה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully