וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על ים כנרת: המשטרה פשטה על "עיר הנודיסטים" שהוקמה בחוף

עודכן לאחרונה: 12.9.2024 / 14:24

החשד בדבר קיומה של הקהילה התגלע לאחר שבחודשים האחרונים התקבלו עשרות פניות על כך שאנשים רבים מסתובבים במקום ללא בגדים. "במקום התגלו עשרות מתחמי מגורים, מטבחים, חדרי רחצה, ורפסודה קבועה". בעקבות הפשיטה, החוף ייפתח לקהל הרחב.

החיפושים אחרי הצעירה הנעדרת בכינרת, 1 ביוני 2024/דוברות משטרת ישראל

המשטרה פשטה על חוף בכנרת ש"נכבש" על ידי קהילת נודיסטים - שהסתובבה בו ללא בגדים ובנתה בו עשרות מבנים למגורי קבע. בעקבות הפשיטה, רצועת החוף, שמשתרעת לאורך מאות מטרים, ייפתח לציבור הרחב. החשד בדבר קיומה של הקהילה התגלע לאחר שבחודשים האחרונים התקבלו עשרות פניות על כך שאנשים רבים מסתובבים במקום ללא בגדים.

"לאחר שפקחי רשות מקרקעי ישראל הגיעו למקום הם גילו שהדרך שמשמשת את שביל עוקף כנרת ומשמשת כמסלול להולכי רגל ורוכבי אופניים נחסמה לחלוטין בגדרות. במקום התגלו עשרות מתחמי מגורים, מטבחים, חדרי רחצה ושירותים, רפסודה קבועה בתוך מימי הכנרת וכן עשרות מבנים משותפים. כמו כן, במקום התגלו מערכות סולאריות ששימשו לאספקת חשמל וכן משאבת מים ששאבה מים מהכנרת לשימוש הנוכחים".

השבת רצועת חוף לציבור לאחר שנתפסה על ידי קהילת נודיסטים, כנרת , 12 לספטמבר 2024. דוברות משטרת ישראל
השבת רצועת חוף לציבור לאחר שנתפסה על ידי קהילת נודיסטים, כנרת , 12 לספטמבר 2024/דוברות משטרת ישראל

כמו כן, מהמשטרה נמסר שחברי הקהילה השאירו במקום כמות עצומה של פסולת - אותה הפקחים פינו הבוקר. רכוש שהוחזק על ידי הקהילה נלקח על ידי הסיירת הירוקה.

  • עוד באותו נושא:
  • כנרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully