וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרופ' אלי שפרכר ימונה למנהל ביה"ח איכילוב - ויחליף את גמזו

עודכן לאחרונה: 12.9.2024 / 12:42

שפרכר יחליף את פרופ' רוני גמזו, לאחר 9 שנים בתפקיד. הוא החל לעבוד במרכז הרפואי ב-2008, וכיהן כסמנכ"ל מחקר ופיתוח ומנהל מערך העור. החפיפה תחל כבר בשבועות הקרובים, והחלפת התפקידים תסתיים עד סוף השנה. "מקצוען, נחוש, אמיץ וחדשן", בירך את שפרכר המנכ"ל היוצא

בווידאו: גמזו בטקס חילופי ממונה הקורונה ואומר שלא קיבל סמכויות בתפקיד/צילום: לע"מ

פרופ' אלי שפרכר נבחר היום (חמישי) לנהל את בית החולים איכילוב, ויחליף את פרופ' רוני גמזו, שמכהן בתפקיד תשע שנים. שפרכר, סמנכ"ל מחקר ופיתוח, מנהל מערך העור בביה"ח. פרופ' שפרכר מכהן כחבר הנהלת איכילוב משנת 2016 והחל לעבוד באיכילוב בשנת 2008, זאת לאחר 12 שנים בבית החולים רמב"ם.

השניים יבצעו תהליך חפיפה סדור בשבועות הקרובים והחלפת המנכ"ל תתבצע עד סוף השנה.

גמזו התייחס למינוי החדש במכתב פרידה ששיגר לעובדי בית החולים: "לפני כשנתיים גמלה בליבי ההחלטה לאפשר לביה"ח התחדשות ניהולית בה אני מאמין, אך להמשיך להיות ליד מנהל חדש, עזר לו ולהנהלה, להמשיך להיות לידכם, ולדחוף את התוכניות הענקיות (ההכרחיות כל כך) שמצעידות אותנו כמובילים של בתי החולים בארץ. השילוב של התחדשות ניהולית יחד עם שמירת הידע, הניסיון וההשפעה שצברתי גם בגיוס משאבים הוא אמנם אתגר בין אישי אך קריטי להצלחתנו בהגשמת היעדים הנשגבים שקבענו".

פרופ' אלי שפרכר, מנכ"ל בי"ח איכילוב. דוברות איכילוב, אתר רשמי
פרופ' אלי שפרכר, מנכ"ל בי"ח איכילוב/אתר רשמי, דוברות איכילוב
רוני גמזו 8. ראובן קסטרו
רוני גמזו 8/ראובן קסטרו

"המנהיג באיכילוב צריך להיות קודם איש צוות, רגיש לסביבתו אך בה בעת, מקצוען, נחוש, אמיץ וחדשן. מבין ניהול כלכלי, עסקי ורגולטורי של המערכת; בנוסף, כדי להוביל את הסקרנות, הרעיונאות, המחקר הפיתוח והחדשנות חשוב שהוא יהיה גם איש מחקר ומדע שיכול לנהל שיח מדעי ראוי על כל מנהל מחלקה ומערך רפואי בארץ ובעולם. מנהיג, מנהל, רופא, מורה וחוקר. אלי שפרכר הוא שילוב של כל זה; כמו גבי, וכנראה כמוני. שילוב וסגנון יחודי, ששונה מקודמי, ושונה ממני".

"איכילוב זוכה היום למנהל המוכשר ביותר במערכת ואני אהיה לו לעזר ככל שיידרש ככל שיבחר.
שתוף הפעולה תחת משרד הבריאות ובפרט מנכ"ל המשרד הוא מפתח להצלחת ביה"ח; מי כמוני יודע זאת כאחד שמילא את שני התפקידים. אנחנו זקוקים למשרד הבריאות ומנכ"לו ויחד עם ההנהלה ואתכם נעשה הכל כדי לשרת את המדינה, ובפרט את המטופלים ומשפחותיהם. זיכרו- הם החשובים ביותר, הם המרכז, לא אנחנו; בשבילם אנחנו פה".

  • עוד באותו נושא:
  • בריאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully