וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות עירום של ח"כ חנוך מילביצקי נשלחו למייל של לשכה בכנסת

עודכן לאחרונה: 12.9.2024 / 13:27

התמונות נשלחו למחשבי אחת הלשכות, ונמחקו משרתי המחשב של הכנסת. לא הוגשה תלונה בנושא. מחבר הכנסת נמסר כי התמונות שנשלחו מזויפות. הוסיף כי אותה תמונה והתכתבות הופצו בעבר למעגל רחב של אנשים שהכיר, חלקם בני משפחתו, זאת במטרה לפגוע בו

חנוך מילביצקי על פרשת התמונות האינטימיות: הן מפוברקות/ערוץ הכנסת

תמונות עירום של ח"כ חנוך מילביצקי נשלחו לתיבות המייל במחשבי כמה לשכות במשכן, מגורם שלישי שאיננו עובד במקום - כך נודע היום (חמישי). בעוד שהתמונות נמחקו משרתי המשכן, לא הוגשה תלונה בנושא. מחבר הכנסת נמסר כי התמונות שנשלחו מזויפות, ונוצרו בפוטושופ.

מילביצקי טען כי "זה מפוברק". באותה שיחה הוסיף כי אותה תמונה והתכתבות הופצו בעבר למעגל רחב של אנשים שהכיר, חלקם בני משפחתו, זאת במטרה לפגוע בו.

הוא התייחס לכך באופן פומבי גם במליאת הכנסת: "הבנתי שהייתה תמונת עירום או חצי עירום ששויכה אליי עם כל מיני מידע מכפיש. היום זה גם יצא החוצה ברשתות אז שיהיה ברור פעם אחת ולתמיד: התמונה מפוברקת שהיא חלק מקמפיין מכפיש ושקרי שהתנהל נגדי לפני למעלה משנתיים ששולב בו גם ניסיון סחיטה לא נגדי אלא נגד אנשים שהם מאוד קרובים ויקרים אליי. המייל הזה נשלח למאות מהחברים וממשפחתי הקרובה לפני שנתיים. מי שקצת מכיר אותי לעומק ישר זיהה שזה פברוק. זה המצב וצר לי שזה הגיע במייל אנונימי לתפוצה של חלק מהלשכות".

"דיברתי קודם עם עיתונאי ששאל אותי איך זה לעבור לינץ' תקשורתי? אמרתי לו החטופים עוברים לינץ', יש לנו חיילים שמתים ונלחמים כל יום. זה באמת קשקוש".

חנוך מילביצקי, סגן יושב ראש הכנסת ה-25, מליאת הכנסת. צילום: אריק מרמור/פלאש 90, ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
חנוך מילביצקי, סגן יושב ראש הכנסת ה-25, מליאת הכנסת/עיבוד תמונה, צילום: אריק מרמור/פלאש 90, ראובן קסטרו

לפני כשנתיים, אישה התלוננה כי מילביצקי הטריד אותה מינית - כך דווח בחדשות 12. בריאיון שהעניקה לכלי החדשות, ק', שעבדה כיועצת תוכן לחברות ולאנשי עסקים, סיפרה שמילביצקי שנמנה עם לקוחותיה, תקף אותה מינית באופן אלים - בפגישה שנערכה בביתה לפני כעשור.

"הפגישה הסתיימה. באתי ללוות אותו החוצה ובדלת הוא תקף אותי פיזית", היא משחזרת. "הוא לפת את הידיים שלי, את כל הגוף שלי. אני בחורה גדולה, אבל לא הצלחתי להשתחרר". לדבריה, מילביצקי ניסה לגרור אותה לחדר פינתי בבית - וסירב להרפות למרות שביקשה. "תוך כדי שהוא תוקף אותי אני אומרת לו שיפסיק. ידעתי שאם אני אצליח להרים את הקול קצת, אז השותפה שלי תשמע. אבל לא הצלחתי לצעוק. זה כמו בחלום הבלהות הכי גדול שלי, שאני עומדת במצב של תקיפה ולא מצליחה לצעוק".

"זה היה מ-0 ל-100 בשנייה", היא נזכרה. "הוא אפילו לא התחיל איתי, לא אמר שום דבר. פשוט תקף אותי". עוד היא מוסיפה כי "הוא היה כל כך חדור מטרה. אמרתי לו 'תפסיק, אני לא מעוניינת', וזה מדליק אותו יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • כנסת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully