וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ לשעבר אביר קארה זומן לחקירה בגין הפרת צו הרחקה

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 20:54

ח"כ קארה, שכיהן גם כסגן שר במשרד ראש הממשלה, זומן לחקירה בעקבות פוסט שכתב בחשבון הפייסבוק שלו נגד כמה עו"ד שמנהלים תביעות ייצוגיות נגד אתרים לא מונגשים. "נמנע ממני לשוחח עם עורכי דין", התרעם קארה בחשבון ה-X שלו. "מדובר בסיוע לקרטל שמטרתו לרמוס אזרחים"

אביר קארה בדיון בוועדת הכספים על הסיוע הכלכלי לעסקים שנפגעו מהאומיקרון. צילום: ערוץ הכנסת/מעריב

ח"כ לשעבר, אביר קארה, ששימש כחבר כנסת מטעם מפלגת ימינה, ואף כיהן כסגן שר במשרד ראש הממשלה - זומן אתמול (שלישי) לחקירה במשטרה בחשד להפרת צו הרחקה. הזימון לחקירה הגיע בעקבות פוסט שכתב קארה בחשבון הפייסבוק שלו לפני כמה ימים נגד מספר עו"ד שמנהלים תביעות ייצוגיות נגד אתרים לא מונגשים.

בציוץ בחשבון ה-X, התייחס קארה: אתמול נלקחתי לחקירת שווא במשטרה, במהלכה נמנע ממני לשוחח עם עורך דין. זו לא הייתה חקירה רגילה, אלא נראה היה שמדובר בסיוע אקטיבי לכאורה של גורמים במשטרה לקרטל שמטרתו לרמוס אזרחים תמימים. הקרטל הזה מטיל אימה על אלפי אזרחים טובים בישראל, ואני, שנאבק נגדו, נמצא תחת איום מתמיד.

אביר קארה במהלך ההגשת הרשימות בכנסת 15 בספטמבר 2022. ראובן קסטרו
אביר קארה במהלך ההגשת הרשימות בכנסת 15 בספטמבר 2022/ראובן קסטרו

מהמשטרה נמסר: "המשטרה חקרה ח"כ לשעבר, בחשד להפרת צו שיפוטי והטרדה מאיימת כלפי תושב ראש העין. במענה לפניות כתבים, על מנת להעמיד דברים על דיוקם וכדי למנוע את הטעיית הציבור, נבהיר כי בניגוד לדברי הבלע והמידע הכוזב שהפיץ החשוד ברשת, ניתנה לו אפשרות בתחילת החקירה להיוועץ בסנגור אך הוא סירב. כאמור, בתחילת השבוע זומן לחקירה החשוד בעקבות חשד להפרת צו הגנה שהוצא עי בית המשפט, לאחר ש התנהלותו הוגדרה עי בית המשפט כהטרדה מאיימת .לפיכך, הפרסום הרשתי מטעמו שגוי, שקרי ואנו דוחים אותו על הסף, כמו גם את התנהלותו המבישה כלפי השוטרים, הראויה לכל גינוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully