וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר הציל ילדה מאונס אך קיבל עונש מאסר כבד בדיוק כמו הפדופיל

25.9.2024 / 0:06

אמא שתפסה גבר בן 23 במיטה עם ילדתה בת ה-14 הזעיקה את חברה שהחליט להעניש את העבריין - אבל הודה שלקח את הענישה רחוק מדי והפך לעבריין בעצמו

גבר תושב ויומינג בארה"ב, שהציל ילדה בת 14 מהתעללות מינית נידון לעד 10 שנות מאסר על 'חטיפה' של המתעלל, בעוד שהפדופיל אתו תפס קיבל עונש דומה של 10 עד 14 שנת מאסר.

בחודש אפריל, טימותי ג'יי אוט בן ה-31, הודה בחטיפת זאקארי מינארד, בן 23, שנתפס במיטה עם ילדה בת 14 על ידי אימה. האישה יצרה קשר עם החבר שלה, אוט, שמיהר להגיע לבית יחד עם חבר בן 35.

הוא התעמת עם הגבר שטען שהוא יתחתן עם הנערה, אותה הכיר כמה ימים קודם לכן. עד מהרה פרצה קטטה אלימה, שבמהלכה הקיאה הנערה, כך לפי הדיווח של Cowboy State Daily. בזמן שהחבר שלו בעט שוב ​​ושוב במינארד, אוט תפס אותו בקרסוליו וגרר אותו החוצה. לאחר שנתנו למתעלל לקום על רגליו, הם הורו לו להיכנס לתא המטען של מכונית שברולט אדומה משנת 2007, מה שעשה מיד.

מינארד טען בפני הרשויות כי אוט נהג בכוונה בצורה לא יציבה, כך שהוא נזרק בתא המטען שהיה מלא חפצי מתכת קשים וסיפר שחשב שהוא נלקח למקום מרוחק כלשהו שם ירצח.

בסופו של דבר, המכונית נעצרה ואוט היכה את מינארד עוד מספר פעמים, שבר את אפו ושני הגברים השאירו אותו באמצע הכביש באזור כפרי, ללא מזון או שתייה בטמפרטורה של כ-35 מעלות. לפני שנסע עם חברו, אוט אמר למינרד לחזור לעיר ולחשוב טוב על מה שעשה.

זאקארי מינארד, בן 23, נתפס במיטה עם ילדה בת 14 על ידי אמה. Campbell County Sheriff’s Office, צילום מסך
זאקארי מינארד, בן 23, נתפס במיטה עם ילדה בת 14 על ידי אמה/צילום מסך, Campbell County Sheriff’s Office

למחרת אוט חזר למקום לחפש את מינארד, מחשש שמשהו קרה לו, אך נודע לו שמינארד כבר נמצא וכעת הוא מטופל בבית חולים.

אוט שוחח עם המשטרה, הודה בחטיפה והביע צער על כך שהדברים הלכו 'רחוק מדי'. ימים ספורים בלבד לאחר מעצרו, הרשויות מצאו ברשותו של אוט חפצים עם עקבות של סמים קשים מסוג קריסטל מת'.

בחודש שעבר אוט נשלח לרצות 9 עד 10 שנות מאסר. השופט המחוזי מייקל מקגריידי קבע עוד כי עליו לשלם לגבר אותו תפס מתעלל מינית בבת של חברתו 1,065 דולר פיצויים. השופט גזר על אוט גם עונש של שלוש עד חמש שנות מאסר בגין החזקת הסם הבלתי חוקי, אך התיר לו לרצות אותו במקביל לתקופת המאסר שקיבל על החטיפה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
טימותי ג'יי אוט הודה בחטיפת גבר שהתעלל מינית בקטינה. Campbell County Sheriff’s Office, צילום מסך
טימותי ג'יי אוט הודה בחטיפת גבר שהתעלל מינית בקטינה/צילום מסך, Campbell County Sheriff’s Office

בחקירה שלו הודה מינארד שקיים יחסי מין עם הקטינה ובנוסף לעונש המאסר שלו והורשע באונס סטטוסרי. על הצעיר בן ה-23 הוטל לשלם קנס בסך 3,000 דולר, וכן פיצוי של 500 דולר למחלקת שירותי הקורבנות בוויומינג. עוד הורה השופט כי עליו להירשם כעבריין מין.

בערך בזמן שנגזר עליו עונשו, כתב מינארד מכתב שבו הביע חרטה על מעשיו. "אין יום שעובר בו אני לא מקווה שיכולתי לקחת הכל בחזרה", כתב במכתב. "הלוואי שלא הייתי עושה את הבחירות הרעות שעשיתי באותו יום. הלוואי שיכולתי לקחת את הכאב מהמשפחה שפגעתי בה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully