וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזימי תקפה את גפני בוועדת הכספים: "דם החטופים על ידיכם"; הוא השיב: "תסתמי"

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 13:04

ועדת הכספים סערה היום בעקבות ויכוח חריף בין היו"ר משה גפני לחברת הכנסת נעמה לזימי שהאשימה את הממשלה בעיכוב עסקה לשחרור החטופים. גפני לא נשאר חייב ותקף: "תסתמי כבר" | צפו

גפני נגד לזימי: "תסתמי כבר"/ערוץ הכנסת

יו"ר ועדת הכספים בכנסת, ח"כ משה גפני, תקף בחריפות את חברת הכנסת נעמה לזימי לאחר שהאחרונה צעקה לעברו הבוקר (רביעי) במהלך דיון בוועדה "הדם על הידיים שלכם". לזימי הפנתה אליו אמירות נוספות בטענה שהממשלה מעכבת עסקה לשחרור חטופים משבי חמאס בעזה.

גפני ענה ללזימי בתגובה "תסתמי כבר" ומאוחר יותר האשים אותה ברשת X וכתב: ‏"נעמה לזימי חושבת שוועדת הכספים זה רחוב קפלן. בכל פעם מחדש מגיעה למספר דקות, אמנם בלי מגפון, אבל בקול מוגבר ובצעקות, ללא קשר לנושא הדיון, צועקת, דואגת לצילום מלא של ההצגה, מפיצה לתקשורת ויוצאת מבלי להישאר לדיונים האינטנסיביים עצמם".

משה גפני ועדת כספים. נועם מושקוביץ דוברות הכנסת,
יו"ר ועדת הכספים, משה גפני/נועם מושקוביץ דוברות הכנסת

"נושא החטופים הוא לא נושא פוליטי, אם יש מי שמפקיר את החטופים - זאת היא", טען גפני. "אני אמשיך לפעול ולהיפגש כל העת עם משפחות החטופים ולעשות הכל כדי שיחזרו במהרה ובשלום, והיא שתחפש מישהו אחר לעשות עליו את הסיבובים התקשורתיים והיחצנים המגוחכים שלה. הציבור הישראלי אינטליגנטי מספיק בשביל לדעת מי עושה ופועל, ומי סתם צועק לצרכי פריימריז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully