וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזעקות הופעלו בגליל העליון, כטב"ם נצפה מעל שמי ראש פינה | תיעוד

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 19:11

אזעקות הופעלו גם באזור תעשייה חצור הגלילית, חצור הגלילית, עמק החולה ועמיעד. לא התקבלו דיווחים מאומתים על יירוט הכטב"ם וגם על נפגעים. מוקדם יותר, זוהו 45 שיגורים לאזור הגליל המערבי ולאזור מירון

תיעוד היירוט בראש פינה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אזעקות על חדירת כלי טיס עוין הופעלו הערב (שלישי) ברחבי הגליל העליון. בתיעוד שפורסם ברשתות נצפה כטב"ם מעל שמי ראש פינה, אין דיווח על נפגעים.

המועצה האזורית גולן פרסמה הודעה לאחר שהופעלו האזעקות וכתבה: "בדקות האחרונות נשמעו קולות נפץ עקב יירוט כלי טיס עוין במרחב עמק החולה. אנו בקשר עם האוגדה ופקע"ר, ללא הנחיות למרחב הגולן".

מוקדם יותר, זוהו 45 שיגורים לאזור הגליל המערבי ולאזור מירון. זאת, לאחר שהופעלו אזעקות באזור קו העימות: אילון, יערה, עבדון, מנות, חוות אירוח גורן, גורן, נווה זיו, אדמית וערב אל-עראמשה. חלק מהשיגורים יורטו והשאר נפלו בשטחים פתוחים, אין דיווח על נפגעים. תושבים דיווחו על הדי פיצוצים רבים.

אתמול, כלי טיס חדרו ליישובים בגליל המערבי, ביניהם עברון, בן עמי, גשר הזיו, אזור תעשייה אכזיב מילואות, סער, נהריה, גשר הזיו, לימן, שלומי ובצת. המשטרה דיווחה על נפילה פגיעת כטב"ם בבית מגורים בנהריה, ללא נפגעים. שוטרים וחבלני משטרה של מחוז חוף בודדו את זירת הנפילה וסרקו אחר שרידים נוספים.

כטב"ם מעל שמי ראש פינה, 10 בספטמבר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כטב"ם מעל שמי ראש פינה, 10 בספטמבר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הבוקר, תושבי הצפון הפגינו בתגובה מול בניין עיריית נהריה וקראו לצאת למתקפה ,שלדבריהם תחזיר את הביטחון לאזור ותוביל לניצחון לטווח הרחוק. "לא יכול להיות שנקיים פה שגרה בזמן מלחמה, שילדינו יהיו שעות ארוכות בתוך המרחבים הממוגנים בגני הילדים ומסגרות החינוך, הגיע הזמן לצאת למלחמה עצימה בלבנון ולהסיר את האיום", אמרו התושבים במקום.

"ראינו את חוסר ההרתעה בצפון", תקף אתמול רפאל סלאב, תושב קריית שמונה וממובילי מטה נלחמים על הצפון. "לילה שלם של כוננות ספיגה, ובבוקר מודיעים לימודים על כרגיל - אנחנו מנרמלים פה מלחמה על מלא".

הוא המשיך ותקף: "למישהו זה נראה הגיוני? עליית כמות השיגורים לעברי ישראל הרבה מעבר ליישובים המפונים ובכל שעה ביממה מהווה עליית מדרגה משמעותית בזמן שבכירי הצבא טוענים ש'הרחקנו את חיזבאללה' ותכף יספרו לנו שהוא גם מורתע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully