וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט מבני ברק מת לאחר שלא קם משנתו, הנסיבות בבירור

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 16:52

מצבו של הפעוט בן 3 חודשים וחצי התגלה לאחר שמטפלת שהשגיחה עליו דיווחה כי הבחינה שאינו מתעורר. חובשי איחוד הצלה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים שניידר במצב אנוש - שם נקבע מותו

המרפאה בלקיה ממנה פונתה האישה שנפצעה מירי/דוברות מד"א

פעוט בן שלושה חודשים וחצי מבני ברק לא קם משנתו - מותו נקבע זמן קצר לאחר מכן בבית החולים שניידר. הוזעקו חובשי איחוד הצלה שהבהילו אותו למרכז הרפואי - לאחר שמטפלת שהשגיחה עליו הבחינה כי אינו מתעורר. נסיבות המקרה טרם התבררו.

"נמסר לנו מהמטפלת כי הפעוט לא התעורר משנתו. ביצענו פעולות החייאה בפעוט עד להגעת אמבולנס שפינה אותו תוך כדי המשך פעולות החייאה לבית חולים כשמצבו בשלב זה מוגדר אנוש. עקב אופי האירוע הוזנקו למקום גם צוותי חוסן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה", מסרו החובשים זאב טפר ומנחם שכטר.

תינוק בעריסה. שיר טורם, פלאש 90
תינוק בעריסה/פלאש 90, שיר טורם

לפני שבועיים, פעוט כבן שנתיים במצב קשה לאחר שככל הנראה שתה חומר רעיל בבית בירושלים. צוות מגן דוד אדום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים שערי צדק בבירה.

פראמדיק מד"א נדב טייב סיפר כי "ראינו את הפעוט כשהוא בהכרה וסובל מקוצר נשימה. סיפרו לנו שככה"נ הוא שתה חומר רעיל. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל סיוע נשימתי ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה".

  • עוד באותו נושא:
  • בריאות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully