וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחד ננצח - בבית המשפט: הזמין מילואימניק לדירה, וגנב לו את הנשק בזמן שהתקלח

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 13:07

המשטרה עצרה אזרח בן 30 בחשד שגנב אקדח ומחסניות למילואימניק שהתארח אצלו בדירת נופש. המילואימניק ניסה להשיג את החשוד במשך זמן רב ומשלא הצליח פנה למשטרה: "השוטרים עצרו את החשוד ואיתרו את האקדח הגנוב בתוך פח האשפה בחדר השירותים"

בווידאו:מילואמניק שהתארח בדירה בטבריה גילה כי המארח גנב את אקדחו/דוברות משטרת ישראל

עם ישראל היפה הראה את פניו בזמן המלחמה כשהוא מסייע דרך יוזמות פרטיות לחיילי מילואים. אלא שלפעמים, מתגלים אנשים שמנסים לנצל את המצב לטובתם האישית. כך קרה לחייל מילואים שסיים משמרת מעייפת בבסיס, רצה להעביר את הסופ"ש מחוצה לו, וניסה את מזלו בקבוצות הפייסבוק השונות. במהרה פנה אליו אדם שהציע לו להתארח בדירתו בטבריה. אבל בתוך זמן קצר המילואימניק גילה כי למארח "האדיב" היו תוכניות אחרות.

המארח הגיע לדירה על מנת להכיר את המילואימניק וניצל את הרגע שבו התקלח על מנת לגנוב לו את האקדח שנשא, ובו היו מספר מחסניות טעונות. כשחייל המילואים יצא מהמקלחת הוא גילה את דבר הגניבה, וחייג למארח. לאחר שהבין שהמארח בודה סיפורים שונים ומשונים סביב העניין, ואחרי שהאחרון הפסיק לענות לטלפון, פנה בעל האקדח למשטרה והתלונן על גניבת כלי הנשק.

מילואמניק שהתארח בדירה בטבריה גילה כי המארח גנב את אקדחו. דוברות משטרת ישראל
מילואמניק שהתארח בדירה בטבריה גילה כי המארח גנב את אקדחו/דוברות משטרת ישראל

משטרת טבריה עצרה את החשוד כשעליו האקדח, בקרוב היא צפויה להגיש נגדו כתב אישום. "עשינו פעולות חקירה מהירות ובעזרת כלים טכנולוגים הגענו לזהותו של החשוד וכן לממצאים שהצביעו על הימצאותו בעיר עפולה", אמר המפקח אדהם זועבי.

כשהשוטרים הגיעו לחשוד הוא סירב להקשיב להם וניסה להסתיר את האקדח: "במהלך הסריקות הגיעו השוטרים ליחידת אירוח שעל פי החשד בתוכה נמצא החשוד בגניבת הנשק. לאחר שהחשוד סירב לפתוח את הדלת פרצו הכוחות פנימה, עצרו את החשוד ואיתרו את האקדח הגנוב בתוך פח האשפה בחדר השירותים".

בשוק השחור של אמצעי הלחימה מחיר אקדח יכול להגיע ל-40,000 שקלים - מחיר הוצאות האירוח שהעניק החשוד למילואימניק היו מתגמדות נוכח הרווח הכספי הגדול שהיה מפיק ממכירת האקדח. החשוד (30) שכבר מוכר למשטרה, נעצר לחקירה ובית משפט השלום בטבריה האריך אתמול את מעצרו עד ליום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully