וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום לאחר פגיעת הכטב"ם בנהריה, תושבי הצפון מוחים: "תכף יספרו לנו שחיזבאללה מורתע"

עודכן לאחרונה: 10.9.2024 / 11:08

המפגינים קראו לצאת למתקפה, שלדבריהם תחזיר את הביטחון לאזור ותוביל לניצחון לטווח הרחוק. "לא יכול להיות שנקיים פה שגרה בזמן מלחמה, שילדינו יהיו שעות ארוכות בתוך המרחבים הממוגנים בגני הילדים ומסגרות החינוך, הגיע הזמן לצאת למלחמה עצימה בלבנון ולהסיר את האיום"

תיעוד מיירוט כטב״ם על-ידי מסוק קרב/דובר צה"ל

"ילדינו לא הפקר": תושבי הצפון הפגינו הבוקר (שלישי) לבניין עיריית נהריה וקראו לצאת למתקפה ,שלדבריהם תחזיר את הביטחון לאזור ותוביל לניצחון לטווח הרחוק.

"לא יכול להיות שנקיים פה שגרה בזמן מלחמה, שילדינו יהיו שעות ארוכות בתוך המרחבים הממוגנים בגני הילדים ומסגרות החינוך, הגיע הזמן לצאת למלחמה עצימה בלבנון ולהסיר את האיום", אמרו התושבים במקום.

"ראינו את חוסר ההרתעה בצפון", תקף אתמול רפאל סלאב, תושב קריית שמונה וממובילי מטה נלחמים על הצפון. "לילה שלם של כוננות ספיגה, ובבוקר מודיעים לימודים על כרגיל - אנחנו מנרמלים פה מלחמה על מלא".

הוא המשיך ותקף: "למישהו זה נראה הגיוני? עליית כמות השיגורים לעברי ישראל הרבה מעבר ליישובים המפונים ובכל שעה ביממה מהווה עליית מדרגה משמעותית בזמן שבכירי הצבא טוענים ש'הרחקנו את חיזבאללה' ותכף יספרו לנו שהוא גם מורתע".

אתמול בניין בעיר נפגע באופן ישיר מנפילת כטב"ם בנהריה, ללא נפגעים בנפש. כבאות והצלה דיווחו כי לאחר סריקות של לוחמי האש לא דווח על נפגעים או שריפה ויש שליטה באירוע.

הפגנה בנהריה בקריאה להכרעה צבאית בצפון 10 בספטמבר 2024. ללא, אתר רשמי
הפגנה בנהריה בקריאה להכרעה צבאית בצפון 10 בספטמבר 2024/אתר רשמי, ללא
פגיעה ישירה בבניין בנהריה. צילום: פלאש 90, עיבוד תמונה
פגיעה ישירה בבניין בנהריה/עיבוד תמונה, צילום: פלאש 90

כלי הטיס חדרו ליישובים בגליל המערבי, ביניהם עברון, בן עמי, גשר הזיו, אזור תעשייה אכזיב מילואות, סער, נהריה, גשר הזיו, לימן, שלומי ובצת. המשטרה דיווחה כי היא טיפלה בזירת נפילה של בנהריה. הכטב"ם פגע בבית מגורים, ללא נפגעים. שוטרים וחבלני המשטרה של מחוז חוף בודדו את זירת הנפילה וסורקים אחר שרידים נוספים, לשם הסרת סיכון נוסף לציבור. כ-40 דקות לאחר תחילת המתקפה, בפיקוד העורף הודיעו כי האירוע הסתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully