וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפקיד החדש של ראש מפלגת הבית היהודי לשעבר: "נוכל להביא שינוי אמיתי"

עודכן לאחרונה: 11.9.2024 / 17:49

מפלגת ישראל ביתנו הודיע שראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, יביע תמיכה במפלגת ישראל ביתנו בבחירות הבאות. בעבר עמד ברודני בראש מפלגת הבית היהודי. ליברמן בירך: "מסייע בהגשמת האחדות שאליה אנחנו שואפים"

בווידאו: יו"ר ישראל ביתנ ו בריאיון לאל שלו בתוכנית סופ"ש שלו/צילום סטילס ראובן קסטרו

ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, הביע תמיכה במפלגת ישראל ביתנו - כך הודיעה היום (שלישי) דוברות המפלגה. בעברו ברודני עמד בראש רשימת הבית יהודי לכנסת ה-25, לאחר שהבית היהודי וימינה בראשות איילת שקד החליטו על ריצה משותפת, הוא פינה את ראשות הרשימה לשקד ושובץ במקום השני ברשימה המשותפת.

"זהו צו השעה לפעול לשיקום העם והמדינה. מתוך כך החלטתי להצטרף למפלגת ישראל ביתנו בראשותו של ח"כ אביגדור ליברמן", אמר ברודני. "ליברמן הוא האיש בעל הניסיון הגדול ביותר להוביל את מדינת ישראל כראש ממשלה אל מול האתגרים השונים העומדים בפניה".

"מדובר במנהיג פרגמטי הרואה את טובת העם והציבור, וכזה אשר אוכל לבטוח בו במשימה הכל כך חשובה של שיקום המדינה בביטחון, בחברה ובכלכלה". ברודני הביע תקווה שבמסגרת תפקידו החדש, "נוכל לשלב ידיים ולהביא לשינוי אמיתי שמדינת ישראל זקוקה לו כיום".

ראש עיריית גבעת שמואל,יוסי ברודני, עם אביגדור ליברמן יו"ר ישראל ביתנו. ישראל ביתנו, אתר רשמי
"הכי מנוסה לכהן כראש הממשלה". יוסי ברודני ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן/אתר רשמי, ישראל ביתנו

יו"ר המפלגה אביגדור ליברמן בירך את ברודני על הצטרפותו למפלגה. "יוסי הצליח להפוך את גבעת שמואל לדוגמה ומופת של סובלנות ושיתוף פעולה בין חילונים לדתיים", אמר ליברמן והוסיף: "הוא מיישם הלכה למעשה את עקרון 'חיה ותן לחיות', ומסייע בהגשמת האחדות שאנו שואפים לה".

בינתיים ליברמן ממשיך להתכונן לבחירות הבאות ושוקד איחוד של מספר רשימות למפלגת ימין גדולה שתנסה להתחרות בנתניהו. ליברמן אף ערך פגישה פומבית עם בנט מתחם שרונה תל אביב, בישראל ביתנו הפיצה תמונה מהמפגש. על פי הערכות, במפלגה החדשה יהיו מספר שמות דוגמת נפתלי בנט, אביגדור ליברמן, איילת שקד וגדעון סער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully