וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתרה תעלומת הגבר שהלך לשירותים בפאב ולא חזר במשך 57 שנים

1.10.2024 / 0:01

אלפרד סווינסקו היה בן 54 ואב לשישה ילדים כשהוא ביקר בפאב "מינרס ארמס" בפנקסטון. בינואר 1967 הוא יצא לשירותים ולא שב מאז. אלא שבזכות עירנות של נכדו נמצאו שרידיו והתברר מה עלה בגורלו

נכדו של אלפרד מדבר על תחושותיו לאחר מציאת הגופה/Nottinghamshire Police

משפחה של אב שנראה לאחרונה מבקר בשירותים של הפאב המקומי שלו לפני 57 שנים סוף סוף קיבלה תשובות למה עלה בגורלו. אלפרד סווינסקו, אנגלי בן 54, אב לשישה ילדים, ביקר בפאב "מינרס ארמס" בפנקסטון, נוטינגהאמשייר בינואר 1967 - ומאז לא חזר הביתה. הוא יצא לשתות בפאב עם שני בניו וחבריו ונראה לאחרונה בשעה 22:30 נותן כסף לבנו גארי כדי לקנות סיבוב נוסף של משקאות, ולאחר מכן יצא כדי להשתמש בשירותים החיצוניים - ולא חזר.

מאז אלפרד לא נראה בחיים ולא נודע מה עלה בגורלו. רק באפריל אשתקד נמצאו שרידי גופתו בשדה של חקלאי בסאטון-אין-אשפילד, נוטס. הזיהוי של הגופה שנמצאה קרתה בזכות נכדו, ראסל לווברידג' שסיפר כיצד חזר לתעלומת העילמותו של סבו: "בהתחלה לא הקדשתי תשומת שמתי לב רבה לסיפור מציאת שרידי הגופה, אבל אז המשטרה פרסמה תמונה של זוג גרביים מוזרות והיה לי פלאשבק מדהים - עם הגרב השחורה במיוחד. פתאום נזכרתי בילדותי שלבשתי את הגרב של סבא שלי ומשכתי אותה למעלה כך שהעקב של הגרב הגיע עד הברך שלי. הזכרון הזה של הגרב היה זהה לגרביים בתמונה שפרסמה המשטרה. התקשרתי אליהם והם הגיעו כדי לקחת דגימת DNA. אז גילינו שזה באמת הייתה הגופה של סבא אלפרד. הייתי בהלם".

התברר שאלפרד לא סתם נעלם. הוא נרצח באכזריות. ניתוח עצמותיו של סווינסקו מצאו מספר פצעים שנוצרו מדקירות משמעותיות באזור הלסת, חבלות קהות בראשו, ויד שבורה. "הם אמרו שהוא נלחם על חייו. היו סימנים של יד שבורה, כנראה בעקבות אגרוף שהוא נתן לתוקף שלו. היו לו גם חבלות בצלעות ובגב, ייתכן שכתוצאה מהמאבק", סיפר נכדו ל-BBC.

עוד תעלומות רצח שנפתרו אחרי שנים
תעלומת הרצח הגדולה ביותר של אוסטרליה נפתרה אחרי 74 שנים

שחקן רוסי זוהה על המסך כחשוד לרצח בתיק שנסגר לפני 12 שנים

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה
@lewisjwarner Human remains identified as that of coal miner who went missing in 1967. #itvnews #itvnewscentral ♬ original sound - Lewis Warner

המשטרה מאמינה שגופתו של אלפרד הושארה בשדה במשך כשבוע, כי חסרו לו אצבעות וצלעות כאילו גופתו נאכלה על ידי שועלים וגיריות לפני שהוא נקבר בקבר מאולתר בעומק של כמטר וחצי. "מי שהרג אותו חזר כדי לוודא שהוא לעולם לא יימצא", אמר הנכד.

בינואר השנה אלפרד נקבר סופית בטקס קבורה יחד עם בנו, בתו ואשתו, שלא התחתנה בשנית לאחר היעלמותו של בעלה.

לפני כחודש פורסם שהשוטרים הצליחו לזהות שני חשודים ברצח, אבל שניהם כבר אינם בין החיים. החוקרים מאמינים שבמהלך הרצח נעשה שימוש ברכב מכיוון שהיה "מרחק רב" בין הפאב בו נראה לאחרונה בחיים לבין המקום בו נקבר והם הוסיפו שזה "היה נדיר" להחזיק מכונית בכפר פינקסטון ב-1967.

רוב גריפין, מפקח המשטרה שחקר את התיק, אמר: "לא רק שהוא סבל מפציעות אלימות, אלא לאחר מכן הוא נקבר בשדה כדי שאף אחד לא ימצא אותו, מה שהופך את הפשע הזה לעוד יותר מטריד. בטח שלא תהיה הרבה הקלה למשפחתו מכיוון שיש עדיין כל כך הרבה שאלות ללא מענה לגבי מה שקרה באותו לילה ולמניע מאחורי הרצח שלו". הוא אמר שרבים מהאנשים שהיו עם סווינסקו בזמן שנעלם כבר אינם בין החיים, והוסיף "אולי לעולם לא נקבל את התמונה המלאה של מה שקרה שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully