וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצוג במפגש עם משפחות התצפיתניות: זמן להקים ממשלת אחדות

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 23:05

הנשיא ורעייתו נפגשו עם משפחותיהן של התצפיתניות שנחטפו ממוצב נחל עוז, וקרא לדרג הפוליטי להתאחד סביב עסקה להשבת החטופים. "זהו רגע מכריע, אנחנו צריכים להיות מאוחדים בכל הכוח. לעשות כל צעד שאפשר כדי לדחוף את מקבלי ההחלטות להביא את החטופות והחטופים הביתה", אמר

יצחק הרצוג נפגש עם הורי התצפיתניות. 9 בספטמבר 2024/צלם: אבי קנר, מקליט: אורי בוזגלו.

נשיא המדינה יצחק הרצוג ורעייתו מיכל, נפגשו היום (שני) עם בני משפחותיהן של קרינה, לירי, דניאלה, נעמה ואגם - התצפיתניות שנחטפו ממוצב נחל עוז ב-7 באוקטובר ומוחזקות מאז בשבי החמאס בעזה.

"אני מסתכל עליכם ורואה תעצומות נפש. ואני אומר, איך אפשר? איך אפשר לעבור 11 חודשים את הגיהנום הזה? אני עושה, ומתפלל כל דקה וכל רגע למען שובן" אמר הרצוג למשפחותיהן.

"כשראיתי את הדו"חות הפתולגיים על ששת החטופים שנרצחו בשבי, הזדעזעתי עד עמקי נשמתי. אתה מבין את עוצמת הרשע. שלא נתבלבל לרגע, הרשע מתחיל ונגמר אצל סינוואר - אצלו ואצל חייליו המחבלים הנתעבים הללו. זה ברור שכל מה שהם רוצים זה לפלג אותנו, לפצל אותנו ולסכסך בינינו, ולחגוג על כך שאנחנו רבים בתוכנו".

יצחק הרצוג נפגש עם הורי התצפיתניות. 9 בספטמבר 2024. צלם: אבי קנר, דוברות הכנסת
יצחק הרצוג נפגש עם הורי התצפיתניות. 9 בספטמבר 2024/דוברות הכנסת, צלם: אבי קנר

"זהו רגע מכריע, אם אנחנו רוצים להחזיר את החטופים אנחנו צריכים להיות מאוחדים בכל הכוח. וזה אומר גם להענות לקריאה שנאמרה פה עכשיו - המערכת הפוליטית חייבת להתייצב בכל הכוח ביחד, מאחורי שחרורם והשבתם של החטופות והחטופים הביתה במהרה. ביחד, להכנס מתחת לאלונקה, לעשות כל צעד שאפשר כדי לדחוף את מקבלי ההחלטות להביא את החטופות והחטופים הביתה".

"ברור לכולנו שלכל עסקת חטופים יהיו מחירים כואבים. זה ברור לנו. אבל אני חושב שבלי הבאת החטופים הביתה, המחירים יהיו הרבה הרבה יותר כואבים לחברה הישראלית. צריך לעשות כל שניתן כדי להחזיר אותם הביתה במהרה".

רעיית נשיא המדינה הוסיפה ואמרה: "הזעקה שלכם היא זעקה כל כך נכונה וצודקת. החברה הישראלית לא תהיה שלמה אף פעם אם אנחנו לא נביא את כולם בחזרה, והזמן הוא קריטי אבל גם האחריות של מנהיגים לפעול יחד כדי להביא למטרה הקדושה הזאת וכדי לשמור על החברה הישראלית ביחד. אנחנו אתכם בכל ליבנו".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

עוצמה יהודית מסרו בתגובה לדברי הנשיא: "קריאת הנשיא הערב ל"ממשלת אחדות כדי להשיב את החטופים", הינה קריאה חסרת אחריות המשתפת פעולה עם תעמולת חמאס ועלילת הדם של השמאל הקיצוני, לפיה כביכול ממשלת ישראל המכהנת לא מעוניינת בהשבת החטופים לביתם - כאשר מי שמחזיק בהם ומונע את השבתם הם מרצחי החמאס בלבד. עוצמה יהודית תומכת בהכרעת חמאס והשבת כל החטופים לביתם".

"עוצמה יהודית תמשיך להתנגד לעסקה מופקרת שתביא עלינו נרצחים וחטופים נוספים, ולהתנגד לשיתוף פעולה במו"מ שתכליתו סחיטת ישראל לויתורים שיובילו לאסון. יש להגביר לחץ צבאי עצים ורציף ברצועה, ולהפסיק את הכנסת הסיוע ההומניטרי והדלק לרצועה - עד אשר ישוחררו כל חטופינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully