וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות בחקירת הרצח בקיוסק קריית חיים: נעצר חשוד במעשה

9.9.2024 / 13:33

המשטרה עצרה את דניאל בירו, תושב קריית מוצקין בן 35, בחשד שרצח אתמול את משה יטח. ממצאי החקירה הראשוניים מצביעים כי ויכוח בין השניים התפתח לקטטה - שהסתיימה במוות. בית המשפט הורה על הארכת מעצרו ב-8 ימים

זירת רצח של בן 18 שעבד בקיוסק בקריית חיים.8 בספטמבר 2024/מד"א

התפתחות בחקירת הרצח בקרית חיים של עובד הקיוסק הנער משה יטח בן ה-18 מקרית ים: בלשי היחידה למאבק בפשיעה של מרחב אשר עצרו אמש (ראשון) בתום מצוד לילי את דניאל בירו בן ה-35 מקרית מוצקין בחשד לרצח. מחקירה ראשונית עולה החשד כי מדובר בוויכוח שהתפתח לקטטה רצחנית.

המשטרה ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו של בירו ב-15 יום אך השופטת אלואז זערורה הורתה על הארכת המעצר ב-8 ימים בלבד. כאשר מד"א הגיעו לזירה הם מצאו את יטח ז"ל ללא דופק ועם פציעות חודרות קשות.

בהסכמה בין רס"ב דורון דינר והסניגור עו"ד תומר נווה המייצג את דניאל בירו, הורתה השופטת אלואז זערורה על הארכת המעצר ב-8 ימים. החקירה בעיצומה.

גבר שנפצע מאירוע אלימות מפונה באמבולנס ברחוב קפלן בתל אביב 27 במרץ 2024. מד"א
גבר שנפצע מאירוע אלימות מפונה באמבולנס ברחוב קפלן בתל אביב 27 במרץ 2024/מד"א

הפרמדיקים, שהגיעו לזירת הרצח וטיפלו ביטח, סיפרו כי "הגענו לאירוע וראינו את הפצוע שוכב על הרצפה כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. הוא סבל מפציעות חודרות קשות בגופו".

השניים ציינו כי העניקו ליטח "טיפול רפואי מציל חיים שכלל עיסויי לב, הנשמות, עצירת דימומים, חבישות ומתן טיפול תרופתי מתקדם. פינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו אנוש, תוך כדי המשך ביצוע פעולות החייאה".

ביום שישי האחרון, שני גברים נפצעו קשה באירוע אלימות ברחוב העלייה השנייה בחיפה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים רמב"ם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully