וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שעות אחרי התקיפה שמיוחסת לישראל: מתקפת כטב"מים בצפון

עודכן לאחרונה: 9.9.2024 / 14:32

אתרים אסטרטגיים בסוריה הותקפו, וחיזבאללה שיגר בתגובה כטב"מים ורקטות מלבנון לאזור הגליל המערבי. פגיעה ישירה בבניין בנהריה, ללא נפגעים בגוף. מפונה משלומי שעבר לבניין שנפגע: "ברחתי מהטילים וכטב"ם בא עד אלי"

פגיעה ישירה נהריה/לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

שעות לאחר התקיפה המיוחסת לישראל בסוריה, מתקפת כטב"מים החלה על יישובי הצפון. בניין בעיר נפגע באופן ישיר, אך ללא נפגעים בנפש. כבאות והצלה דיווחו כי לאחר סריקות של לוחמי האש לא דווח על נפגעים או שריפה ויש שליטה באירוע.

כלי הטיס חדרו ליישובים בגליל המערבי, ביניהם עברון, בן עמי, גשר הזיו, אזור תעשייה אכזיב מילואות, סער, נהריה, גשר הזיו, לימן, שלומי ובצת. המשטרה דיווחה כי היא טיפלה בזירת נפילה של בנהריה. הכטב"ם פגע בבית מגורים, ללא נפגעים. שוטרים וחבלני המשטרה של מחוז חוף בודדו את זירת הנפילה וסורקים אחר שרידים נוספים, לשם הסרת סיכון נוסף לציבור. כ-40 דקות לאחר תחילת המתקפה, בפיקוד העורף הודיעו כי האירוע הסתיים.

פגיעה ישירה נהריה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
בפיקוד העורף הודיעו כי האירוע הסתיים. פגיעה ישירה נהריה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

"ברחתי מהטילים וכטב"ם בא עד אלי", אמר לוואלה אושר אטל, אב לשניים שמתגורר בקומה 14 בבניין שנפגע מהכטב"ם ובדיוק בשלבי מעבר דירה לבניין ברחוב אחר. אושר הוא תושב שלומי שפונה לנהריה. "הכל מההשגחה הפרטית והעליונה של ביבי ובורא עולם", אמר.

לפרנסתו אושר עובד המועצה המקומית שלומי. באותה שעה היה במהלך חלוקת מזון לתושבים קשישים ונצרכים אחרים שלא התפנו. "בדיוק בזמן שתפסה אותי האזעקה, אשתי התקשרה אלי להודיע לי שהתפוצץ כטב"ם בקומה שלנו", אמר שלומי. "אני סומך על הדרג הבטחוני והדרג המדיני ונראה לאן הרוח נושבת בעזרת השם. כרגע סובלים אבל אני מוכן לשבת גם עוד שנתיים בממ"ד ומקלט ומיגוניות אבל לא להמשיך לחיות ככה, כי אני יודע שבסופו של דבר תהיה פעולה משמעותית נגד החיזבאללה והם יעשו את העבודה לא רק עבורי אלא עבור ילדיי והדורות שאחרי ויהיה שקט במדינה".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
הדירה שנפגעה מהמטח בנהריה. 9 בספטמבר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"ברחתי מהטילים וכטב"ם בא עד אלי". הדירה שנפגעה מהמטח בנהריה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

גורמי אופוזיציה סוריים דיווחו שהלילה הייתה אחת התקיפות הנרחבות ביותר של ישראל בשנים האחרונות, ומערכות הגנה אווירית הופעלו בשורת מחוזות בעקבות התקיפה באזור מסיאף.

אחד היעדים, לפי הדיווחים, היה המרכז למחקרים מדעיים, שלפי גורמים במערב היה אחראי גם ליצור נשק בלתי-קונבנציונלי. בשנים האחרונות דווח כמה פעמים על תקיפות של ישראל נגד המרכז, שבו לפי ההערכות נמצאים גם מומחים איראנים המעורבים בפיתוח אמצעי לחימה.

פגיעה ישירה נהריה. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
לאחר סריקות של לוחמי האש לא דווח על נפגעים או שריפה ויש שליטה באירוע. פגיעה ישירה נהריה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

צה"ל לא הגיב על הדיווחים על התקיפות בסוריה, אך אלו התגברו מאז פרוץ המלחמה בעזה ב-7 באוקטובר. התקיפות מכוונות, לפי הדיווחים, בין היתר נגד כלי נשק איראניים שמיועדים לחיזבאללה. בנוסף לכך, ישראל, לפי הדיווחים, תוקפת גם יעדים של המיליציות השיעיות הפרו-איראניות בסוריה, מערכות הגנה אווירית של צבא אסד וכמה בסיסים סוריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully