וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: אב שכול נעצר בחשד שאיים "לרצוח את הבן של הרמטכ"ל"

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 17:05

יואל דגן, אביו של סמ"ר שלו דגן שנפל ב-7 באוקטובר, נעצר בחשד שבמהלך שיחה עם מוקד המשטרה, השמיע איומים כלפי בנו של הרמטכ"ל וראש אכ"א. כבר בחקירתו הראשונית התנצל על דבריו, והבהיר כי נאמרו מתוך סערת רגשות, אבל המשטרה כלאה אותו וביקשה את הארכת מעצרו ב-5 ימים

הרמטכ"ל בסיור בגבול הצפון, 6 בספטמבר 2024/דובר צה"ל

פרסום ראשון: שוטרי תחנת זבולון עצרו במוצאי שבת את יואל דגן, אביו של סמ"ר שלו דגן שנפל ב-7 באוקטובר, לאחר שעל פי החשד התקשר למוקד המשטרה, ובמהלך השיחה הקשה "איים לרצוח את בנו של הרמטכ"ל ולפגוע בראש אכ"א". כבר בחקירתו הראשונית התנצל דגן על דבריו, והבהיר כי הדברים נאמרו מתוך סערת רגשות ולא מתוך כוונה ממשית לפגוע במישהו. אבל חוקרי תחנת זבולון כלאו אותו והיום (ראשון) ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו ב-5 ימים נוספים בבית משפט השלום בקריות.

השופט מוטי כהן דחה את בקשת המשטרה, נעתר לעו"ד אולג פרגין שייצג את דגן מטעם הסנגוריה הציבורית, ושיחרר אותו בו במקום. "ברור לכל בר דעת מצבו הרגשי של החשוד, ולא ניתן להקל ראש בדברים שעברו עליו ובנורא מכל - שכול שפקד אותו עם נפילת בנו", קבע השופט כהן, "התקופה בה אנו מצויים מעוררת רגשות קשים וכאזרח במדינה דמוקרטית גם החשוד יכול ואולי אף חייב להביע עמדותיו, ואולם גם אלו צריכות להיעשות במסגרת החוק". נציין כי בחודש מאי התראיין דגן לערוץ 14, ותקף במילים חריפות את הרמטכ"ל וראש אכ"א.

יואל דגן בראיון שערך בערוץ 14. מתוך ערוץ 14, צילום מסך
התנצל כבר בחקירתו הראשונית. יואל דגן/צילום מסך, מתוך ערוץ 14

השופט שיחרר אותו בתנאי שלא ייצור קשר ישיר או עקיף עם מי מהמעורבים למשך 30 יום, ההתחייבות עצמית בסך 10,000 ש"ח והתייצבות לחקירה בכל עת שיידרש. בזמן הדיון, השוטרת שליוותה את דגן התחילה לבכות באולם.

סמל ראשון שלו דגן בן ה-20, ששירת כמש"ק קשר בגדוד 51 של גולני, היה בסיור שגרתי בגבול עזה בבוקר ה-7 באוקטובר והיה מראשוני הנופלים עם פרוץ המלחמה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
נפל ב-7 באוקטובר. סמל ראשון שלו דגן. דובר צה"ל
היה מראשוני הנופלים עם פרוץ המלחמה. סמל ראשון שלו דגן/דובר צה"ל

סמוך לקיבוץ נירים הוא וצוותו נלחמו במחבלים רבים, הרכב בו נעו ספג פגיעת RPG והוא נהרג במקום. הוא הובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בנהריה. הותיר אחריו הורים ואח תאום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully