וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על הפיגוע: "שולח תנחומים למשפחות; הם רוצים לרצוח את כולנו"

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 12:54

"יש השואלים - 'הלנצח תאכל חרב?' - במזרח התיכון בלי חרב אין נצח", כך הגיב ראש הממשלה לפיגוע הבוקר בו נרצחו שלושה בני אדם במעבר אלנבי. בדבריו ייחס את הפיגוע לציר הרשע בהובלת איראן, וקשר אותו לרצח ששת החטופים ולפיגוע במעבר תרקומיא בשבוע שעבר

נתניהו: "שולח תנחומים למשפחות הנרצחים; רוצים לרצוח את כולנו"/לע"מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לפיגוע במעבר אלנבי הבוקר (ראשון): "אנחנו מוקפים באידיאולוגיה רצחנית שמובלת על ידי ציר הרשע של איראן. בימים האחרונים מחבלים נתעבים רצחו שישה מחטופינו בדם קר ושלושה משוטרי משטרת ישראל. הרוצחים אינם מבחינים בינינו, הם רוצים לרצוח את כולנו, עד האחרון; ימין ושמאל, חילונים ודתיים, יהודים ולא יהודים".

"מה שמונע את השמדת עמנו כבימים עברו הוא עוצמתה של מדינת ישראל וכוחו של צבא ההגנה לישראל. רוח הגבורה של החיילים והחיילות, השוטרים והשוטרות, אנשי ונשות כוחות הביטחון שלנו, ההקרבה העילאית של נופלינו הגיבורים וכוח העמידה של עמנו - זה כל ההבדל. כשאנחנו עומדים יחד - אויבינו אינם יכולים לנו, ולכן היעד המרכזי שלהם הוא לפלג אותנו, לזרוע פירוד בתוכנו."

"יש לו רובה, הוא יורה בכולם": תיעוד רגע הפיגוע בבקעה. לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"יש לו רובה, הוא יורה בכולם": תיעוד רגע הפיגוע בבקעה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, לפי סעיף 27 א׳ לחוק זכויות יוצרים

נתניהו התייחס גםלפרסום בעיתון הגרמני 'בילד' הנוגע לאסטרטגיה של חמאס: "בסוף השבוע האחרון פרסם העיתון הגרמני 'בילד', מסמך רשמי של החמאס שחושף את תוכנית הפעולה שלו: לזרוע פירוד בתוכנו, להפעיל לוחמה פסיכולוגית על משפחות החטופים, להפעיל לחץ פוליטי פנימי וחיצוני על ממשלת ישראל, לקרוע אותנו מבפנים ולהמשיך במלחמה עד להודעה חדשה, עד תבוסת ישראל".

"רובם המוחלט של אזרחי ישראל אינם נופלים למלכודת הזאת של החמאס. הם יודעים שאנחנו מחויבים בכל מאודנו להשיג את מטרות המלחמה - לחסל את החמאס, להחזיר את כל חטופינו, להבטיח שעזה לא תהווה עוד איום על ישראל ולהשיב בבטחה את תושבינו בצפון ובדרום לבתיהם".

נתניהו סיכם את דבריו: "יש השואלים - 'הלנצח תאכל חרב?' - במזרח התיכון בלי חרב אין נצח".

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מסר בתגובה לאירוע: "בצער רב קיבלתי את הבשורה הקשה בה נרצחו שלושה ישראלים במסוף אלנבי על ידי מחבל שפל. אני שולח תנחומים וחיבוק למשפחות ולחברים. ה' יקום דמם. המלחמה שאנו נמצאים היא לא רק מול עזה וחיזבאללה, היא גם ביהודה ושומרון. רק בשבוע שעבר ביקשתי מרה"מ להכניס במטרות המלחמה ניצחון גם ביהודה ושומרון, אמשיך להיאבק שאכן זה יקרה".

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
זירת הפיגוע במעבר אלנבי, בקעת הירדן, 8 בספטמבר 2024. רוני כנפו
זירת הפיגוע במעבר אלנבי, בקעת הירדן, 8 בספטמבר 2024/רוני כנפו

שלושה בני אדם נרצחו הבוקר (ראשון) בפיגוע ירי במעבר אלנבי שבבקעת הירדן. המחבל, נהג משאית שזהותו נבדקת (פלסטיני או ירדני), הגיע מהצד הירדני למעבר ועוד בטרם חצה אותו ירד מרכבו ופתח בירי לעבר ישראלים שהיו במקום. הוא נוטרל בזירה. צה"ל פועל לשלילת חשד למלכוד המשאית במטענים. משרד הפנים בירדן הודיע כי פתח בחקירת הפיגוע.

לפי פרטים ראשוניים, הפיגוע בוצע במסוף מטענים שבמעבר. בעקבותיו, נסגר לתנועה המעבר - אחד המרכזיים להובלת סחורה הומניטרית לרצועת עזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully