וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום נגד מחבל ששוחרר בעסקה: איים לערוף את ראשה של אחותו - ותקף אותה ואת אמו

עודכן לאחרונה: 8.9.2024 / 9:39

מחבל חמאס בן 18, ששוחרר מהכלא במסגרת עסקת החטופים בנובמבר, הואשם לאחר שאיים לשחוט את אחותו והיכה אותה בכל חלקי גופה וגרם לשבר באפה. לפי כתב האישום, גם את אמו הוא תקף וגרם לשבר בידה. שוטרים שהגיעו למקום עצרו אותו ובסוף השבוע הוגש נגד כתב אישום

זירת הרצח ברמלה, 30 באוגוסט 2024/תיעוד מבצעי מד"א

יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים הגישה כתב אישום נגד נשאת דואבשה, בן 18 תושב מזרח העיר, לאחר שאיים לרצוח את אחותו ואף שבר לה את אפה ולאמו את ידה. מעצרו הוארך בבית המשפט ובמהלך סוף השבוע, עם סיום פעולות החקירה תוך שגובשה תשתית ראייתית למעשיו האלימים כלפי בנות משפחתו, הוגש נגדו כתב אישום בגין חבלה חמורה, איומים וגרימת נזק לרכוש. הנאשם הוא מחבל חמאס ששוחרר בעסקת החטופים האחרונה בחודש נובמבר.

לפי כתב האישום, שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים הגיעו לבית המשפחה בשכונת סילוואן במזרח העיר לאחר שהתקבל דיווח למוקד המשטרה על כך שהנאשם איים ותקף את אמו ואחותו הקטנה. השתיים, בעקבות מעשיו, נזקקו לטיפול רפואי בבית החולים.

זירת ירי בדרום. צילום: משטרת ישראל,
שוטרי משטרת ישראל שהוזעקו לזירה. כתב אישום הוגש נגד גבר שאיים ותקף את אימו ואחותו הקטנה/צילום: משטרת ישראל

בחקירה עלה כי בבית התפתח ויכוח, שבמהלכו תקף הנאשם את אמו ואחותו באמצעות שבר זכוכית ואז הוא איים על אחותו כי ישחט אותה, יקטע את ראשה, יביא סכין ואקדח וירצח אותה. במקביל, הוא סטר לה והיכה אותה בכל חלקי גופה וגרם לשבר באפה.

האחות הצליחה להתגונן מפניו, אך הנאשם נכנס לבסוף לחדרה ובאמצעות מאוורר שבו השתמשה, הסכין שהחזיק הנאשם נפלה מידו. בהמשך, כך לפי כתב האישום, הוא תקף את אמו שניסתה להגן על בתה, דחף וחנק אותה וגרם לה לשבר ביד.

כוחות המשטרה מתחנת שלם ולוחמי מג"ב ירושלים שהגיעו למקום, איתרו את הנאשם בבית המשפחה והוא נעצר על ידם - וכאמור בסוף השבוע הוגש נגדו כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully