וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"של נעלייך מעל רגלייך": המשטרה יוצאת למתקפה אישית נגד ראש שב"כ לשעבר

7.9.2024 / 18:35

בריאיון לחדשות 12, טען נדב ארגמן בין היתר כי המשטרה הולכת ונחלשת, "משחקת לידיו" של בן גביר ופועלת תחת הנחיותיו. "אתה מדבר על משטרת ישראל, ששוטריה הצילו את ישראל מאירועי 7 באוקטובר", תקפו במשטרה

השר לביטחן לאומי איתמר בן גביר תוקף את מפכ"ל המשטרה והיועמ"שית/מעריב

המשטרה תקפה הערב (שבת) בחריפות את נדב ארגמן, ראש השב"כ לשעבר, זאת לאחר שיצא כנגד המשטרה בראיון שקיים. "של נעליך מעל רגליך", תקפה.

תגובת המשטרה הגיבה לאחר דבריו של ארגמן, בהם אמר בין היתר: "בוא רגע נסתכל מה קרה במשטרת ישראל, בוא נראה את מינוי מפכ"ל משטרת ישראל, בוא נראה את צמרת המשטרה. בדרך שבה משטרת ישראל מתנהלת, זה נראה שככל שאתה חנפן יותר, אתה מצליח יותר, ככל שתתחנף לשר לביטחון לאומי או לשר לאסון לאומי, כך יגבר. ואני חושב שאנחנו מקבלים משטרה שהולכת ונחלשת, שמשחקת לידיו של השר, פועלת תחת הנחיותיו. תראה מה קורה בדרך שבה מתייחסים למפגינים ולהפגנות במדינת ישראל: נרמלנו את הטירוף הזה. אם אתה מסתכל על כל המכלול, אתה מבין את הכיוון.

בן גביר אומר - זו המדיניות שלי, נבחרתי להיות שר, אז ככה המשטרה צריכה לפעול. ולכן אני טוען שאנחנו בדרך לדיקטטורה. מדינת ישראל הולכת ומאבדת את עצמה כדמוקרטיה, שלב אחרי שלב".

ראש השב"כ נדב ארגמן בטקס הפרידה מהרמטכ"ל היוצא גדי איזנקוט  בבסיס הקריה, 13 בינואר 2019. ראובן קסטרו
"של נעליך מעל רגליך"/ראובן קסטרו

מהמשטרה נמסר בתגובה: "'של נעליך מעל רגליך' כאשר אתה מדבר על משטרת ישראל ששוטריה הצילו את מדינת ישראל מאירועי 7 באוקטובר ופועלים לילות כימים למען ביטחון מדינת ישראל בכל מחוזות המשטרה, לרבות מחוז ש"י שפועל כתף אל כתף עם השב"כ לביצוע מעצרים כנגד פעילי טרור. רק בשבוע שעבר שלושה שוטרים ממחוז ש"י נרצחו בעת מילוי תפקידם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully