וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל על רצחתם לי את הכלב": השיגו אישורים, הטיסו את בעל החיים - והוא נחת כגופה

עודכן לאחרונה: 6.9.2024 / 14:55

בפוסט פייסבוק קורע לב תיארה גילי מוזס כיצד הטיסה את כלבה פחוס האף לגיאורגיה לפי הנהלים, ולאחר שהיא, בן זוגה והילד נחתו ביעד - הוא חזר אליהם מת. בחברת התעופה מכחישים שהייתה תקלה ומסרו כי "מתחקרים את פרטי המקרה". המשפחה זועמת: "אין מילים כרגע חוץ מדמעות"

מטוס אל על/צילום: דוברות אל על

כלב ממשפחת פחוסי האף מת בתא מטען של מטוס "אל על" לאחר שהוטס עם כל האישורים הנחוצים. גילי מוזס, בעלת הכלב שיתפה את שברון הלב בפוסט בפייסבוק וכתבה כי "לא מפסיקות לרדת לי דמעות, ביום שהיה מתוכנן להיות כל כך שמח ומשפחתי עם הקטן דניאל ובעלי וויטו הכלב, שלנו. בעלי מבעוד מועד דאג לכל הבדיקות, האישורים הנדרשים מול משרד החקלאות על מנת שיוכל להיות איתנו יחד, כי הוא חלק מהמשפחה. שלא להוסיף את הבדיקות והעלויות המטורפות".

"נשבר לבי שאל על שכחו שיש כלב בבטן המטוס והוא הגיע גופה כעבור שעתיים. כמה אהבנו, שמרנו ולא חסכנו עליו כלום ובגלל חוסר אחריות וקלות דעת של חברת אל על ולאחר הדרישות המטורפות לבדיקות ואישרוים רצחו אותו בקלות דעת כי "שכחו" להפעיל חמצן. זה נורא וזה שובר את הלבד, וכמה אהבנו ורק ניסינו לשמור עליך ושתהיה איתנו... אל על, אין לי מילים - רצחתם לי את הכלב ולאחר דרישות ובדיקות מפה עד להודעה חדשה - קיבלנו גופה. אוי לכם וויטו, אין לי מילים כרגע חוץ מדמעות. קלות דעת ורצחתם לי אותו. סתם", זעקה מוזס.

וויטו כלב מסוג בולדוג צרפתי פחוס אף שמת בתא מטען של טיסת אל על בעקבות מחסור בחמצן ובעליו תובעים את החברה על רשלנות

6 בספטמבר 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"אל על, אין לי מילים - רצחתם לי את הכלב ולאחר דרישות ובדיקות מפה עד להודעה חדשה - קיבלנו גופה". וויטו הכלב/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

באל על מכחישים שהייתה תקלה טכנית בטיסה המדוברת לגיאורגיה, ושלא לא היה חמצן בתא המטען. לדברי החברה מדובר בכלב מגזע פחוס אף, המתקשים בנשימה. מהחברה נמסר כי "חברת אל על מביעה את צערה על המקרה. החברה מטיסה מאות בעלי חיים בחודש, בהתאם לנהלים מקצועיים שמבוצעים בקפדנות. אנו מתחקרים את פרטי המקרה המדובר באופן מעמיק, ומתנהלים ברגישות מול המשפחה".

לפי האתר Pets2fly.com, כלבים פחוסי אף נוטים יותר לסבול מבעיות נשימה בטיסות, משום שמבנה הראש שלהם גורם לכך שכמות האוויר שנכנסת דרך אפם קטנה יותר. הם רגישים יותר לשינויים באיכות האוויר, הזרימה והטמפרטורה בתא המטען, ולכן מועדים יותר למקרי מוות בטיסה.
חברות כמו לופטהנזה, סוויס, יונייטד, דלתא ו-KLM אימצו בשנים האחרונות מדיניות לפיה הן לא מאשרות הטסת כלבים מגזעים פחוסי אף בבטן המטוס, כמו פאג, בולדוג אנגלי/צרפתי ובוסטון טרייר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully