וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצהרת תובע הוגשה נגד צעיר מחדרה החשוד בעבירות מין בקטינה בת 14

מערכת וואלה חדשות

עודכן לאחרונה: 5.9.2024 / 17:35

מהחקירה עלה שהחשוד, בן 23, הכיר את הנערה, תושבת כפר יונה, ברשת חברתית. הוא נפגש איתה כדי להעביר לידיה טלפון סלולרי שבאמצעותו יוכלו לשוחח ללא פיקוח, ובמהלך הפגישה ביצע בה, על פי החשד, את המעשים. לפני שבועיים נעצר החשוד ומעצרו הוארך מאז לפי צורכי החקירה

בווידאו: כך אותר המורה מב״ש החשוד בביצוע מעשים מגונים בבן 13/מערכת וואלה!

הצהרת תובע הוגשה היום (חמישי) נגד תושב חדרה בן 23, החשוד בביצוע עבירות מין בקטינה בת 14 מכפר יונה. לפני כחודש נפתחה חקירה נגד החשוד בתחנת שדות של המשטרה, לאחר דיווח על החשד לביצוע עבירות המין.

החקירה העלתה שהחשוד הכיר את הנערה באמצעות רשת חברתית. השניים נפגשו כדי שהוא יוכל להעביר לה מכשיר סלולרי שבו יוכלו לדבר ללא פיקוח. במהלך הפגישה הוא ביצע בה, על פי החשד, עבירות מין.

בתום החקירה הסמויה, לפני כשבועיים, עצרה המשטרה את החשוד. הוא נחקר ובתום החקירה נכלא. מעצרו הוארך בהתאם לצורכי החקירה, והיום הוגשה נגדו הצהרת התובע בגין המעשים.

עציר אזוק ברגליו. חיים גולדברג, פלאש 90
עציר אזוק ברגליו/פלאש 90, חיים גולדברג

ביום שלישי נעצר עובד ניקיון בבית ספר בפתח תקווה, בחשד לביצוע מעשה מגונה בתלמידה בת 14.

מחקירה ראשונית של המקרה עלה כי החשוד, בן 29 מג'ת שביהודה ושומרון, נכנס לכיתה שבה שהתה הקורבן לבדה. אז, התקרב אליה וביצע בה את המעשה. עם הגעת הכוחות למקום הוא נעצר.

היום מסרה משטרת מחוז ירושלים שעצרה צעיר בשנות ה-20 לחייו בחשד לביצוע עבירות מין באחיותיו, שגילן פחות מ-12 שנים, במשך תקופה ממושכת. חקירת האירועים החלה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה. אתמול נעצר החשוד והובא לחקירה במרחב דוד, שבסופה נכלא. במהלך היום הוא יובא בפני בית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. חקירת המשטרה בעניינו נמשכת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully