וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת המעקב של הציבור הערבי: ב-1 באוקטובר תתקיים שביתה כללית בישובים הערבים

עודכן לאחרונה: 5.9.2024 / 16:21

השביתה תתקיים לזכר אירועי אוקטובר 2000, וכביטוי לעמדת "ההתנגדות הקולקטיבית למלחמת ההשמדה, שאנשינו נתונים לה כבר 11 חודשים". יו"ר ועדת המעקב מוחמד ברכה אמר: "כפי שזה נראה בימים האחרונים, אנו עומדים בפני מלחמת השמדה גם בגדה המערבית הכבושה"

אוהדי הפועל באר שבע תוקפים את אוהדי בני סכנין/תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27א' לחוק זכויות היוצרים

ועדת המעקב העליונה של הציבור הערבי הכריזה היום (חמישי) שב-1 באוקטובר תתקיים שביתה כללית בישובים הערבים. לאיזכור אירועי אוקטובר 2000, וכביטוי לעמדת "ההתנגדות הקולקטיבית למלחמת ההשמדה, שאנשינו נתונים לה כבר 11 חודשים, מתחת לעינו הפקוחה של העולם ובתמיכת המעצמות הגדולות, ובראשן ארצות הברית של אמריקה".

יו"ר ועדת המעקב, סגן יו"ר הכנסת לשעבר מוחמד ברכה, ציין בהודעה כי "מכונת המלחמה וההשמדה נמשכת מדי יום בפשעיה, וכן, כפי שזה נראה בימים האחרונים, אנו עומדים בפני מלחמת השמדה גם בגדה המערבית הכבושה, שאנו עדים לה כיום בצפון הגדה המערבית מאזור ג'נין, דרך טול כרם ועד אזור שכם. לא נראה שהאגרסיביות תיפסק כאן. עם מה שאנו רואים ממעשי טבח, והרס של תשתיות ומבנים, בעיקר במחנות וגם במספר עיירות וערים".

מוחמד ברכה, יו״ר ועדת המעקב העליונה של הציבור הערבי, בהפגנה נגד האלימות בחברה הערבית. 4 בספטמבר 2023. יואב איתיאל
מוחמד ברכה, יו״ר ועדת המעקב העליונה של הציבור הערבי, בהפגנה נגד האלימות בחברה הערבית. 4 בספטמבר 2023/יואב איתיאל

ראש פורום ראשי הרשויות הערביות, מאזן גנאים, התייחס לאלימות שהתמודדו איתה אוהדי קבוצת בני סכנין במשחק בבאר שבע, שהייתה לדבריו: "מתוכננת כנגד האוהדים שלנו", וציין כי הוא מצדיע "לכל מי שעמד לצד העצורים והאוהדים".

ועדת המעקב מסרה שהיא מגנה את "הפיגוע המתוכנן" נגד אוהדי ושחקני בני סכנין לקראת המשחק שנקבע עם הפועל באר שבע, על ידי" קבוצות של המון גזעני התומכים בקבוצה שבבעלותה האצטדיון".

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין. ברני ארדוב
עימות בין אוהדי הפועל באר שבע לבני סכנין/ברני ארדוב

לטענת ועדת המעקב "השמעת ההמנון הישראלי באצטדיון לפני המשחק היא התנהגות חסרת תקדים במשחקים מקומיים, אך נועדה להביך ולגרות את אוהדי סכנין, מה גם שכל אזרח ערבי אינו יכול להזדהות בשום צורה עם התוכן של ההמנון הציוני המדיר הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • ערבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully