וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: השליך זיקוק על מפגינים בעפולה - ונעצר

עודכן לאחרונה: 5.9.2024 / 10:15

החשוד, בן 72, נראה נוסע בצומת בה התקיימה ההפגנה, משליך זיקוק מרכבו, וממשיך בנסיעה. לא היו נפגעים כתוצאה מהתקרית, אך קול הנפץ גרם לבהלה גדולה בקרב המפגינים ויתר הנהגים בכביש. החשוד יובא הבוקר בפני בית משפט השלום בנצרת בבקשה להארכת מעצרו

תיעוד: ירה זיקוק לעבר מפגינים נגד הממשלה - ונעצר/דוברות משטרת ישראל

המשטרה הודיעה היום (חמישי) שעצרה תושב רחביה בן 72 לאחר שהשליך זיקוק על מפגינים בעפולה ביום ראשון האחרון. החשוד נסע על יד צומת הקאנטרי, שם התקיימה המחאה, והשליך את הזיקוק למרכז הצומת.

אתמול נעצר החשוד לחקירה. הבוקר יובא החשוד בפני בית משפט השלום בנצרת בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

ירה זיקוק לעבר מפגינים נגד הממשלה - ונעצר. דוברות משטרת ישראל
ירה זיקוק לעבר מפגינים נגד הממשלה - ונעצר/דוברות משטרת ישראל

ההפגנה התקיימה ברקע השבת גופותיהם של ששת החטופים מהרצועה, כיממה לאחר הירצחם של חמישה מהם. בהפגנה בתל אביב באותו הערב נכחו עשרות אלפי אנשים, והפגנות נוספות התרחשו בעשרות מוקדים אחרים בארץ.

"מציאת הגופות אתמול היא תוצאה ישירה של טרפוד העסקאות על ידי נתניהו, התבצרות בציר פילדלפי והגברת הלחץ הצבאי שהביא למותם של חטופים רבים" נמסר ממטה משפחות החטופים. "אזרחי המדינה יצטרפו אל משפחות החטופים כדי למנוע את המשך הפקרת החטופים על ידי הקבינט שאיבד לחלוטין את הדרך הערכית והמוסרית ומעדיף אינטרסים פוליטיים על פני הצלת חיי החטופות והחטופים והשבת החללים והנרצחים לקבורה בארצם". המפגינים ברחבי הארץ יצאו לרחובות בביטוי סולידריות עם המשפחות, וקראו למימוש עסקת חטופים מיידית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully