וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבועות אחרי מתקפת המנע, חיזבאללה חישב מסלול מחדש. כך צה"ל מגיב

עודכן לאחרונה: 5.9.2024 / 20:03

בזמן שישראל ממשיכה לפגוע ביכולות השיגור של חיזבאללה, ניתנה הנחייה להגביר את קצב חיסול פעילי הארגון. אחרי שנת לחימה בארגון השיעי תוהים אם היה נכון לכרוך את גורלם בגורל חמאס - ובעיתון מקומי אף פורסם כי נשקלת האופציה לחדול מאש

תקיפת מבנה צבאי של חיזבאללה בדרום לבנון/דובר צה"ל

במתקפת המנע שביצע צה"ל בדרום לבנון נגד תוכניות חיזבאללה לנקום את חיסולו של רמטכ"ל ארגון הטרור פואד שוכר, תקפו בחודש שעבר פיקוד הצפון וחיל האוויר מאות משגרי רקטות שכוונו לעבר ישראל.

חיזבאללה חישב מסלול מחדש וחזר מהר מאוד לסורו. אתמול, יותר מ-100 רקטות שוגרו לעבר ישראל ביממה אחת. בתגובה, צה"ל החליט לשמר את ההישג ממתקפת המנע ולהמשיך את הפגיעה במתחמי הרקטות.

דיווחים על כלי רכב שהותקף על ידי חיל האוויר באזור א-נאקורה בדרום לבנון. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
דיווחים על כלי רכב שהותקף על ידי חיל האוויר באזור א-נאקורה בדרום לבנון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מה הטקטיקה של צה"ל?

מדי לילה פוגעים בצה"ל ב-15-20 משגרי רקטות בממוצע, ובכך מגבילים את יכולות הירי תלול המסלול שיכול לבצע ארגון הטרור השיעי בתוך הוואדיות והסבך.

לפי הערכות, הלחץ שהצבא הישראלי מפעיל על מרחבי השיגור בדרום לבנון גורם לכך שחיזבאללה מפעיל יותר חוליות נ"ט. גורם צבאי הוסיף כי בחיזבאללה שואלים את עצמם, אחרי כמעט שנה של לחימה, האם נכון היה לקשור את גורלם בברית עם חמאס ברצועת עזה. כמו כן, הוחלט לפרסם פרטים בעיתון הלבנוני אל אח'בר שמבחינתם נכון להקפיא את המלחמה הגדולה עם ישראל.

בימים אלו מתורגלת חטיבה 11 מאוגדה 99 שהחלה שלשום בתרחיש לחימה מורכב המדמה תמרון לעומק שטח לבנון.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
תקיפות צה"ל בדרום לבנון, 25 באוגוסט 2024. תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
תקיפות צה"ל בדרום לבנון, 25 באוגוסט 2024/עיבוד תמונה, תיעוד ברשתות החברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

להרוג פעילים

מפקד פיקוד צפון האלוף אורי גורדין הנחה להגביר את קצב הרג פעילי חיזבאללה. כדי לצמצם את סגירת מעגלי האש הוחלט להתיר למנהלי הלחימה ולמפקדי האוגדה להרוג פעילי חיזבאללה, בדגש במרחב קו המגע (גבול), ללא אישור דרג בכיר בצה"ל.

בפיקוד הצפון ממשיכים לשמר מוכנות להידרדרות למלחמה - כולל כניסה קרקעית. בתוך כך, הם ממשיכים בתרגול תרחישים, כולל תרגיל חטיבתיים עצימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully