וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב ירושלים נעצר בחשד לביצוע עבירות מין באחיותיו הקטינות

עודכן לאחרונה: 5.9.2024 / 9:13

שוטרי מחוז ירושלים פתחו בחקירה בעקבות דיווח שקיבלו, ואתמול עצרו את החשוד. המשטרה צפויה להביא אותו היום בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו. על פי החשד, העבירות בוצעו בכמה מקרים נפרדים במשך תקופה מושכת

חשוד בעבירות מין בקטינים נעצר במירון/27 א'

משטרת מחוז ירושלים מסרה היום (חמישי) כי עצרה צעיר בשנות ה-20 לחייו בחשד לביצוע עבירות מין באחיותיו, שגילן פחות מ-12 שנים, במספר פעמים ובמשך תקופה ממושכת. חקירת האירועים החלה בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה.

אתמול נעצר החשוד והובא לחקירה במרחב דוד, בסופה נכלא. במהלך היום הוא יובא בפני בית המשפט, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. חקירת המשטרה בעניינו נמשכת.

עציר אזוק ברגליו. חיים גולדברג, פלאש 90
עציר אזוק ברגליו/פלאש 90, חיים גולדברג

ביום שלישי השבוע נעצר עובד ניקיון בבית ספר במרכז הארץ בחשד לביצוע מעשה מגונה בקטינה. עם הגעת הכוחות למקום הוא נעצר, והמשטרה ביקשה את הארכת מעצרו.

באוגוסט השנה, שני קטינים דיווחו על אדם שביצע בהם עבירות מין במקווה בעיר צפת. שוטרי המחוז הצפוני זיהו את החשוד, תושב בית שמש בן 24.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לחקור ביסודיות וברגישות כל חשד לביצוע עבירות מין, ובפרט עבירות המבוצעות בתוך המשפחה במטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם עברייני המין באשר בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully