וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל חשף תיעוד מהמנהרה ממנה חולצו גופות 6 החטופים מעזה

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 20:11

הפיר שהוביל למנהרה, ממנה חולצו גופותיהם של כרמל גת, עדן ירושלמי, הרש גולדברג-פולין, אלכסנדר לובנוב, אלמוג סרוסי ואורי דנינו, אותר לצד בובות וציורי קיר של דמויות מצוירות בחצר ילדים. "זוהי דוגמה נוספת לשימוש הציני של חמאס במרחב האזרחי לשם פעילות טרור"

לצד בובות וציורי קיר בחצר ילדים: המנהרה שבה אותרו גופות החטופים/דובר צה"ל

צה"ל חשף הערב (רביעי) תיעוד מהמנהרה ממנה חולצו גופות ששת החטופים ברצועת עזה. הפיר שהוביל למנהרה אותר לצד בובות וציורי קיר של דמויות מצוירות בחצר ילדים. "זוהי דוגמה נוספת לשימוש הציני של חמאס במרחב האזרחי לשם פעילות טרור", נמסר מדו"ץ.

בשבת, צה"ל ושב"כ איתרו והשיבו ממנהרה תת קרקעית במרחב רפיח, את גופותיהם של החטופים כרמל גת, עדן ירושלמי, הרש גולדברג-פולין, אלכסנדר לובנוב, אלמוג סרוסי ואורי דנינו לשטח ישראל. הם נחטפו בשבעה באוקטובר, ונרצחו על ידי מחבלי חמאס בעזה. לאחר הליך זיהוי שנעשה על ידי המכון הלאומי לרפואה משפטית, משטרת ישראל והרבנות הצבאית; צוות החטופים באגף כוח האדם, אשר אמון על ליווי משפחות החטופים, מסר את ההודעות למשפחות.

לצד בובות וציורי קיר בחצר ילדים: המנהרה בה אותרו גופות החטופים. דובר צה"ל
לצד בובות וציורי קיר בחצר ילדים: המנהרה בה אותרו גופות החטופים/דובר צה"ל
כרמל גת, עדן ירושלמי, אלמוג סרוסי, אלכס לובנוב, הירש גולדברג פולין, כרמל גת
החטופים שגופותיהם חולצו מרצועת עזה. ללא, עיבוד תמונה
כרמל גת, עדן ירושלמי, אלמוג סרוסי, אלכס לובנוב, הירש גולדברג פולין, כרמל גת החטופים שגופותיהם חולצו מרצועת עזה/עיבוד תמונה, ללא

למעט כרמל גת, שאר החטופים שגופותיהם אותרו נחטפו ממסיבת הנובה בחיים, ונרצחו על ידי מחבלי חמאס זמן קצר לפני שאותרו על ידי כוחות הביטחון. גופותיהם אותרו כאמור במנהרה ברפיח, שמרחקה כק"מ מהמנהרה שבה אותר החטוף פרחאן אל-קאדי. מדובר במנהרה בעומק של כ-20 מטרים, ולקח זמן לחלץ אותם. העבירו אותם למרחב הגבול, עשו בדיקות וברגע שהיה זיהוי מהיר בשטח עדכנו את המשפחות. לפי דובר צה"ל, החטופים נרצחו באכזריות על ידי מחבלי חמאס, זמן קצר לפני שכוחות הביטחון הגיעו אליהם.

  • עוד באותו נושא:
  • חטופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully