וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: הלוחמים בטול כרם איתרו מטען חבלה בתוך עגלת ילדים

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 17:23

במהלך פעילות של צוות הקרב של חטיבת כפיר, לוחמי יחידת דובדבן חיסלו בחילופי אש שני מחבלים חמושים. ליד המחבלים שחוסלו אותר נשק מסוג "M-16". במהלך הלילה, הכוחות עצרו 14 חשודים ברחבי יהודה ושומרון

סיכול טרור בג׳נין ובטול כרם/דובר צה"ל

לוחמי צה"ל איתרו מטעם חבלה בתוך עגלת ילדים בטול-כרם שביהודה ושומרון - כך פורסם היום (רביעי).

בתוך כך, במהלך פעילות של צוות הקרב של חטיבת כפיר, לוחמי יחידת דובדבן חיסלו בחילופי אש שני מחבלים חמושים. ליד המחבלים שחוסלו אותר נשק מסוג M-16. במהלך הלילה, הכוחות עצרו 14 חשודים ברחבי יהודה ושומרון.

שר הביטחון יואב גלנט קיים הערכת מצב עם מפקד פיקוד המרכז אבי בלוט ומפקד אוגדת איו"ש יקי דולף. "למול התעוררות הטרור, אנו מוחקים את התארגנויות הטרור ברחבי יו"ש - כעת אנחנו מכסחים את הדשא, יגיע הרגע שנעקור את השורשים", הצהיר.

מטען חבלה אותר בעגלת ילדים בטול כרם. 4 בספטמבר 2024. דובר צה"ל
מטען חבלה אותר בעגלת ילדים בטול כרם. 4 בספטמבר 2024/דובר צה"ל

"ההתעוררות שמגיעה במכוניות תופת עם מטענים וההמשך של זה בירי בכל מקום, זה דברים שצריך לשים להם סוף. התארגנויות טרור האלה שקוראות לעצמן בכל מיני שמות, זה דברים שצריך למחוק אותם, כל מחבל כזה לחסל אותו, אם הוא נכנע לעצור אותו. אין דבר אחר, תפעילו את כל הכוחות, את כל מי שצריך, בכל העוצמה".

הוא חשף כי החליט לאפשר תקיפות מהאוויר באזור: "אנו מבצעים מאמצים לתקיפה מהאוויר בכל מקום שצריך, על מנת למנוע סיכון של חיילים איפה שלא חייבים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully