וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרמטכ"ל ברצועת עזה: "אסור לוותר על אף אחת ממטרות המלחמה"

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 17:38

בביקור הרמטכ"ל במרכז הרצועה השתתפו מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן ומפקד אוגדה 252, תא"ל יהודה ואך. "צה"ל ממשיך להכריע את הזרוע הצבאית של חמאס ועושה הכל כדי להביא את החטופים בחיים. כל חטוף שנחזיר עכשיו בחיים יהיו לו עוד שנים רבות, וכל מחבל בסוף יחוסל"

הרמטכ״ל ברצועת עזה ״אסור לוותר על אף אחת ממטרות המלחמה״/דובר צה"ל

הרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, קיים אתמול (ג') הערכת מצב במרכז רצועת עזה ואמר "אסור לוותר על אף אחת ממטרות המלחמה. צה"ל ממשיך להכריע את הזרוע הצבאית של חמאס ועושה הכל כדי להביא את החטופים בחיים. כל חטוף שנחזיר עכשיו בחיים יהיו לו עוד שנים רבות, וכל מחבל בסוף יחוסל".

בביקור השתתפו מפקד פיקוד הדרום, אלוף ירון פינקלמן, מפקד אוגדה 252, תת-אלוף יהודה ואך ומפקדים נוספים.

בשבת, צה"ל ושב"כ איתרו והשיבו ממנהרה תת קרקעית במרחב רפיח, את גופותיהם של החטופים כרמל גת, עדן ירושלמי, הרש גולדברג-פולין, אלכסנדר לובנוב, אלמוג סרוסי ואורי דנינו לשטח ישראל. הם נחטפו בשבעה באוקטובר, ונרצחו על ידי מחבלי חמאס בעזה. לאחר הליך זיהוי שנעשה על ידי המכון הלאומי לרפואה משפטית, משטרת ישראל והרבנות הצבאית; צוות החטופים באגף כוח האדם, אשר אמון על ליווי משפחות החטופים, מסר את ההודעות למשפחות.

הרמטכ״ל בהערכת מצב בציר פילדלפי שבמרחב רפיח בדרום רצועת עזה,14 באוגוסט 2024. דובר צה"ל
הרמטכ״ל בהערכת מצב בציר פילדלפי שבמרחב רפיח בדרום רצועת עזה,14 באוגוסט 2024/דובר צה"ל

למעט כרמל גת, שאר החטופים שגופותיהם אותרו נחטפו ממסיבת הנובה בחיים, ונרצחו על ידי מחבלי חמאס זמן קצר לפני שאותרו על ידי כוחות הביטחון. גופותיהם אותרו כאמור במנהרה ברפיח, שמרחקה כק"מ מהמנהרה שבה אותר החטוף פרחאן אל-קאדי. מדובר במנהרה בעומק של כ-20 מטרים, ולקח זמן לחלץ אותם. העבירו אותם למרחב הגבול, עשו בדיקות וברגע שהיה זיהוי מהיר בשטח עדכנו את המשפחות. לפי דובר צה"ל, החטופים נרצחו באכזריות על ידי מחבלי חמאס, זמן קצר לפני שכוחות הביטחון הגיעו אליהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully