וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפור זה הכתום החדש: כך יראו מעכשיו התרעות פיקוד העורף בטלוויזיה

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 15:58

פיקוד העורף משנה את אופן הפצת ההתרעה בערוצי הטלוויזיה, וכעת ההתרעות שבצד המסך ייראו בצבע אפור במקום הצבע הכתום המזוהה עם הפיקוד. העיצוב פותח בתיאום עם נגישות ישראל וגופי התקשורת, ומאפשר שיפור בכמות היישובים אותם ניתן להציג בו זמנית על גבי המסך

אפור זה הכתום החדש: כך יראו מעכשיו התרעות פיקוד העורף בטלוויזיה.4 בספטמבר 2024/דובר צה"ל

פיקוד העורף הודיע היום (רביעי) על שינוי במערכת ההתרעות המשודרת בערוצי הטלוויזיה, במטרה להתריע ולהעביר מידע חיוני לציבור בצורה מהירה, נגישה וברורה יותר. החל ממחר התרעות פיקוד העורף יקבלו עיצוב גרפי חדש בצבע אפור, שיחליף את הצבע הכתום המזוהה עם הפיקוד.

העיצוב פותח ע"י פיקוד העורף ובתיאום עם נגישות ישראל וגופי התקשורת, ומאפשר שיפור משמעותי בכמות היישובים אותם ניתן להציג בו זמנית על גבי המסך בהתרעה.

אפור זה הכתום החדש: כך יראו מעכשיו התרעות פיקוד העורף בטלוויזיה.4 בספטמבר 2024. דובר צה"ל
אפור זה הכתום החדש: כך יראו מעכשיו התרעות פיקוד העורף בטלוויזיה.4 בספטמבר 2024/דובר צה"ל

לדברי פיקוד העורף, שדרוג זה הינו חלק מתהליך מתמשך של שדרוג טכנולוגי, שנועד להבטיח שכל אזרח יקבל את התרעות פיקוד העורף בזמן המהיר ביותר ויוכל לפעול בהתאם להנחיות הרלוונטיות ובכך להגן על עצמו ולהציל חיים.

רע"ן התרעה סגן-אלוף איתי זמיר אמר: "המערכת החדשה כוללת יכולות תצוגה מתקדמות בנראות ובביצועים ומהווה שיפור משמעותי בכמות היישובים עליהם ניתן להתריע בו זמנית על גבי מסך הטלוויזיה".

רע"ן הסברה סגן-אלוף תמר לוויים אמרה: "זהו צעד חשוב נוסף בהגנה על העורף הישראלי, המתאים את עצמו לאיומים המתפתחים בשטח. אנו מחויבים להמשיך להשקיע בשדרוגים מתקדמים ובפיתוחים חדשניים, כדי להבטיח שכל אזרח יקבל בזמן אמת את המידע החיוני להצלת חיים, בצורה מהירה ומדויקת ככל הניתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully