וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חייגו 101: גלעד ארדן ימונה לנשיא מד"א העולמי

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 15:29

שגריר ישראל בארצות הברית ובאו"ם, שסיים את כהונתו לפני שבועיים, ייצג את ארגון ההצלה הלאומי בפורומים שונים בעולם. "מגן דוד אדום הוא מרכיב מרכזי בחוסן הלאומי של ישראל. אנחנו מתמודדים עם אתגרים חסרי תקדים, שהפכו את העורף לחזית", אמר ארדן

גלעד ארדן תוקף את האו"ם/לע"מ

שגריר ישראל באו"ם ובארצות הברית היוצא גלעד ארדן מונה לכהן כנשיא מד"א העולמי. במסגרת תפקידו החדש, יקדם השגריר ארדן את ארגון ההצלה הלאומי ואת שירותי הדם של מד"א בזירה העולמית, וייצג את הארגון בפורומים בינלאומיים.

ארדן יתחיל לכהן בתפקידו זמן קצר לאחר שהשלים כהונה של ארבע שנים כשגריר ישראל באו"ם. בנוסף כיהן ארדן כשגריר ישראל לארצות הברית.

ממד"א נמסר: "ניסיונו העשיר של ארדן בתחומי בטחון הפנים וההגנה על העורף, בזירה הבינלאומית בהגנה על ישראל והיכרותו עם הקהילות היהודיות ברחבי העולם, יסייעו לו לתרום ולחזק את ארגון ההצלה הלאומי של ישראל ומוכנותו לאתגרים הביטחוניים הרבים שמדינת ישראל ניצבת בפניהם, ולייצג את הארגון בזירות הבינלאומיות הגדולות בעולם".

גלעד ארדן בדיון במועצת הביטחון בעקבות התקיפה האיראנית בישראל, 14 באפריל 2024. רויטרס
"ארדן, עם ניסיונו הבינלאומי העשיר, יוכל לתרום רבות למוכנותו של מד"א". ארדן באו"ם/רויטרס

מנכ"ל מד"א אלי בין אמר על המינוי: "אני מברך על הבחירה בשגריר ובשר לשעבר, גלעד ארדן, לכהן כנשיא מד"א העולמי. ארדן, עם ניסיונו הבינלאומי העשיר, יוכל לתרום רבות למוכנותו של מד"א כארגון ההצלה הלאומי, בייחוד בתקופה המורכבת שאנחנו נמצאים בה כרגע. תפקידו של מד"א כארגון ההצלה הלאומי של ישראל הוא להיות ערוך ומוכן תמיד לכל תרחיש ולהבטיח את ביטחונם הרפואי של תושבי ותושבות ישראל. אני בטוח שפועלו של ארדן כנשיא מד"א העולמי יקדם את המטרות החשובות האלו. אני מאחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש".

גלעד ארדן אמר: "מגן דוד אדום הוא מרכיב מרכזי בחוסן הלאומי של ישראל. צה"ל אמון על הגנת הגבולות של מדינת ישראל, ומד"א אמון על הצלת החיים בתוך גבולות המדינה. מדינת ישראל מתמודדת עם אתגרים חסרי תקדים, שהפכו את העורף לחזית. המוכנות של מד"א, הפריסה הרחבה של מד"א בארץ והציוד שעומד לרשותו מצילים חיים רבים יום יום ואני אעשה כל שביכולתי כדי להמשיך ולחזק את מד"א ואת יכולותיו וכך לחזק את בטחון אזרחי ישראל ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully