וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוגשה תלונה נגד שופטת בדימוס שתועדה מסירה שלט עם תמונות חללים

עודכן לאחרונה: 4.9.2024 / 11:59

שרה חביב תועדה מסירה שלט שנתלה בידי פורום גבורה, ובו תמונות חיילים שנפלו במלחמה לצד החיילים אורון שאול והדר גולדין, שנפלו בצוק איתן וגופותיהם מוחזקות בעזה. לצידן הופיע הכיתוב: "במותם ציוו לנו ניצחון". במטה משפחות החטופים הגיבו: "להימנע מפרובוקציות"

פורום גבורה של משפחות השכולות הגיש הבוקר (רביעי) תלונה למשטרה נגד השופטת בדימוס שרה חביב, שתועדה תולשת שלט שנתלה על ידי הפורום בבאר שבע. בשלט הופיעו תמונותיהם של חיילים שנפלו במלחמת חרבות ברזל לצד החיילים אורון שאול והדר גולדין, שנפלו בצוק איתן וגופותיהם מוחזקות ברצועת עזה, לצד הכיתוב "במותם ציוו לנו ניצחון". את התיעוד פרסם לראשונה העיתונאי אלמוג בוקר בחדשות 12.

בפורום הגבורה אמרו בתגובה להגשת התלונה: "אנחנו רואים בחומרה את ביזוי השלט עם תמונותיהם של בני משפחתנו היקרים שנפלו בקרב בשביל שהגברת חביב, וכלל אזרחי ישראל, יוכלו להמשיך לחיות בעורף בביטחון".

השופטת בדימוס שרה חביב תולשת את השלט שתלו פורום גבורה. צילום מסך מתוך הטוויטר של אלמוג בוקר, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
השופטת בדימוס שרה חביב תולשת את השלט שתלו פורום גבורה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, צילום מסך מתוך הטוויטר של אלמוג בוקר
תמונות החללים שתלו פורום גבורה בבאר שבע. פורום גבורה, אתר רשמי
תמונות החללים שתלו פורום גבורה בבאר שבע/אתר רשמי, פורום גבורה
תמונות החללים שתלו פורום גבורה בבאר שבע. פורום גבורה, אתר רשמי
תמונות החללים שתלו פורום גבורה בבאר שבע/אתר רשמי, פורום גבורה

חביב עצמה התראיינה והציגה את גרסתה בחדשות 13, וגורם במטה החטופים אמר כי אין אישור לאף ארגון חוץ ממטה משפחו החטופים להשתמש בתמונות חטופים. לפי הגורם, כל שימוש בתמונות לצורך קידום אג'נדות אחרות שהן לא למטרות החזרת החטופים כמו שפורום גבורה עושים, הוא פסול.

בציוצים שפרסמה ברשת X (טוויטר לשעבר) ענתה חביב לטענה של ארגון "בודקים", שציינו כי בשלטים שהסירו מופיעים תמונות של חללי צה"ל בהם אורון שאול, וכתבה כי "החללים הם אורון שאול והדר גולדין שתמונתם מופיעה על כרזת החטופים, ולמיטב זכרוני והבנתי הוריהם הם חלק מהמאבק לשחרור החטופים. זו לא כרזה של חלל צה"ל. זו כרזה של מטה החטופים שיש בה 'גם' חללים".

במטה משפחות החטופים יצאו בקריאה לכל התומכים ברחבי הארץ לגלות איפוק ולהימנע מכל פרובוקציה, מכל היגררות לאלימות ומגנה כל פגיעה בשוטרות ובשוטרים או השחתה של רכוש ציבורי. "מטה המשפחות מודה ומוקיר את מאות אלפי האזרחים שיוצאים לרחובות בכל רחבי הארץ. הזעקה להפסקת ההפקרה וההוצאה להורג של החטופים שנמצאים בשבי החמאס נשמעת מכל רחוב, מכל כיכר, מכל צומת מדרום הארץ ועד צפונה. אסור לאפשר את הסתת תשומת הלב מגורל החטופים, ההפקרה הממשלתית וטרפוד עסקאות להשבת כלל החטופים על ידי ראש הממשלה. על כל אזרח וכל גוף תקשורת בישראל לשאול בימים אלו שאלה אחת: למה הם עדיין בעזה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully