וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מושיט יד לכהניזם": גנץ לחץ יד לבן גביר בחתונה של הבכיר החרדי - ועורר זעם

עודכן לאחרונה: 3.9.2024 / 11:37

בכירים בקואליציה, בהם גלנט ובן גביר, חגגו עם מוטי בבצ'יק, יד ימינו של השר גולדקנופף ומהאנשים החזקים ביהדות התורה, בחתונת בתו וגררו ביקורת. באופוזיציה תקפו: "שעות אחרי שהרש גולדברג-פולין וכרמל גת הובאו למנוחות כאילו הוצאה להורג של יהודים בעזה היא גזירת גור

קויק: גנץ מגיב למתקפת המנע בלבנון/המחנה הממלכתי

חתונת בתו של מוטי בבצ'יק שנערכה אמש (שני) בירושלים גררה ביקורת חריפה מצד חברי כנסת באופוזיציה לאחר ששרי הממשלה וחברי כנסת הגיעו לחגוג בה, בשיאה של המלחמה. בבצ'יק הוא מהדמויות החזקות בפוליטיקה הישראלית, בתפקידו הרשמי כיד ימינו של יו"ר יהדות התורה, השר יצחק גולדקנופף, נציג של גור, החסידות הגדולה בישראל ומקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו ובני משפחתו ולכל בכירי המערכת הפוליטית.

בחתונה שנערכה באולמי גוטניק בירושלים השתתפו שר הביטחון יואב גלנט, שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שר החוץ ישראל כץ, השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ, יו"ר הכנסת אמיר אוחנה וכל אנשי לשכת נתניהו. הפוליטיקאים לחצו ידיים, פיזרו חיוכים, הרימו לחיים ואפילו היו כאלה שהצטרפו לרחבת הריקודים יחד עם אב הכלה. רגע בולט נרשם בעת שח"כ גנץ לחץ את ידו של השר בן גביר ואף העניק לו טפיחה קלה על היד.

הצעד הזה, כמו גם השתתפות של בכירי המערכת הפוליטית, גרר ביקורת חריפה מצד חברי כנסת באופוזיציה. ח"כ נעמה לזימי מהעבודה כתבה: "אין שום דבר ממלכתי בלהושיט יד לכהניזם. בן גביר, שותפיו ומכשיריו הם ההרס והחורבן של הממלכתיות. המדינה שלנו תבנה מחדש כשהם יהיו מחוץ לגבולות השיח וההכלה".

איתמר בן גביר, יצחק גולדקנופף, בני גנץ בחתונת בתו של מוטי בבצ'יק, 2 בסטפמבר 2024. ללא, אתר רשמי
איתמר בן גביר, יצחק גולדקנופף, בני גנץ בחתונת בתו של מוטי בבצ'יק, 2 בסטפמבר 2024/אתר רשמי, ללא

ח"כ יוראי להב הרצנו מיש עתיד העלה את תמונתו של השר כץ מהליכוד מרים לחיים וכתב: "שעות אחרי שהרש גולדברג-פולין וכרמל גת הובאו למנוחות, ישראל כץ מוריד שוטים בחתונה. כאילו הוא לא נושא באחריות ישירה להפקרתם ולחטיפתם, כאילו הוצאה להורג של יהודים בעזה היא גזירת גורל, כאילו הוא לא הצביע בקבינט המוות בעד הישארות בציר פילדלפי במחיר גזירת החטופים למוות". גם יו"ר הדמוקרטים, יאיר גולן עקץ את גנץ וכתב על התמונה שבה הוא נראה יחד עם בן גביר ובכירים נוספים בקואליציה: "בני, אני מבין ששוב אתה נכנס מתחת לאלונקה".

ח"כ גדי אייזנקוט, חבר מפלגתו של גנץ, נשאל על כך במהלך ראיון ברשת ב' והשיב בתגובה כי מדובר ב"אירוע שולי", כלשונו. הוא הסביר את לחיצת היד עם בן גביר: "בני גנץ הוא בן אדם. מי שמושיט לו יד הוא מושיט לו בחזרה. הוא לא ילבין את פניו".

  • עוד באותו נושא:
  • בני גנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully