וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס אחרי רצח החטופים: הורנו על שינוי "הטיפול בשבויים"

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 23:17

הזרוע הצבאית של ארגון הטרור עדכנה כי לאחר "תקרית נוסייראת" ("מבצע ארנון" לחילוצם של נועה ארגמני, אלמוג מאיר ג'אן, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו) "הוצאו הנחיות חדשות" לשומרים על החטופים, "לגבי הטיפול בהם אם הצבא יתקרב למקום מעצרם"

צה"ל חילץ גופות של 6 חטופים מרצועת עזה/דובר צה"ל

הזרוע הצבאית של חמאס פרסמה הודעה שבה התייחסו לרצח החטופים במנהרה ברפיח, ואמרה שהיא הוציאה פקודות חדשות לטיפול בחטופים במקרה של התקרבות כוחות צה"ל אליהם, אחרי "תקרית נוסייראת" בחודש יוני ("מבצע ארנון" לחילוצם של נועה ארגמני, אלמוג מאיר ג'אן, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו).

דובר הזרוע הצבאית של ארגון הטרור הוסיף שראש הממשלה בנימין נתניהו וצה"ל הם "האחראים היחידים" להרג החטופים, שעשרות מהם, לטענתו, נהרגו בתקיפות חיל האוויר.

כרמל גת, עדן ירושלמי, אלמוג סרוסי, אלכס לובנוב, הירש גולדברג פולין, כרמל גת
החטופים שגופותיהם חולצו מרצועת עזה. ללא, עיבוד תמונה
כרמל גת, עדן ירושלמי, אלמוג סרוסי, אלכס לובנוב, הירש גולדברג פולין, כרמל גת החטופים שגופותיהם חולצו מרצועת עזה/עיבוד תמונה, ללא

"אנו אומרים לכולם בבירור כי לאחר תקרית נוסייראת, הוצאו הנחיות חדשות למוג'אהדין שהופקדו לשמור על האסירים בנוגע לטיפול בהם אם צבא הכיבוש יתקרב למקום מעצרם", אמר דובר הזרוע הצבאית של חמאס אבו עובדייה. "התעקשותו של נתניהו לשחרר את האסירים בלחץ צבאי במקום לסגור עסקה תביא לכך שהם יחזרו למשפחותיהם בתוך ארונות קבורה".

  • עוד באותו נושא:
  • חמאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully