וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקע מחאת הענק והמו"מ לעסקה: נתניהו יכנס הערב מסיבת עיתונאים

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 18:01

כאשר מופעל לחץ מצד נשיא ארצות הברית לחתום על עסקה, בנוסף ללחץ מבית מצד גורמים אזרחיים, ציבוריים ופוליטיים, נתניהו ישיב הערב לשאלות עיתונאים. במקביל להצהרה, מתוכננות הפגנות ענק בתל אביב, ירושלים וקיסריה

ראש הממשלה בנימין נתניהו: ״מי שרוצח חטופים - לא רוצה עסקה"/רועי אברהם/ לע״מ, סאונד: יחזקאל קנדיל/ לע״מ

ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע על קיום מסיבת עיתונאים הערב (שני) בירושלים. הפעם הקודמת שנתניהו כינס מסיבת עיתונאים הייתה ביולי, סביב חוסר הוודאות לגבי חיסולו של מוחמד דף.

ראש הממשלה במסיבת עיתונאים, 13 ביולי 2024. רויטרס
נתניהו במסיבת העיתונאים האחרונה, סביב חיסולו של מוחמד דף/רויטרס

מסיבת העיתונאים תתכנס על רקע השמועות לגבי תוכניות נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן להצעת עסקת חטופים. מוקדם יותר דווח כי ביידן אמר לכתבים שנתניהו לא עושה מספיק כדי לקדם עסקה. רצח החטופים, שלפחות שלושה מהם היו אמורים להשתחרר בשלב הראשון של העסקה האפשרית, הגביר את תחושת הדחיפות בקרב עוזריו הבכירים של ביידן להתקדם להסכם כמה שיותר מהר ולהציב את ישראל וחמאס מול בחירה של Take it or leave it, כך אמרו המקורות.

בכיר ישראלי אמר בתגובה לדברי הנשיא האמריקני כי "תמוה שביידן לוחץ על ראש הממשלה נתניהו שהסכים להצעה האמריקנית כבר ב-31 למאי ולהצעת הגישור האמריקנית ב-16 לאוגוסט, ולא על סינוואר שממשיך לסרב בתוקף לכל עסקה".

הבכיר הישראלי הוסיף כי הדברים של נשיא ארה"ב "מסוכנים במיוחד כשהם נאמרים ימים בודדים אחרי שחמאס הוציא להורג שישה חטופים ישראלים, וביניהם אזרח אמריקני".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
גיל דיקמן, בן דודה של כרמל גת בצומת קפלן הפגנת משפחות  החטופים ואלפי מפגינים בדרישה לעסקה ולהשבת החטופים.1 בספטמבר 2024. אורי סלע
ההפגנה בצומת בגין, 1 לספטמבר/אורי סלע

אלפי מפגינים יצאו הבוקר לעשרות מוקדי מחאה ברחבי הארץ בדרישה לקרב עסקות חטופים מיידית. מפגינים חסמו צירי תנועה, בניהם איילון דרום וצפון, ודווח על 17 עצורים.

אמש, עשרות אלפי מפגינים התכנסו בדרך בגין בתל אביב בקריאה להשגת הסכם להשבת החטופים שמוחזקים בעזה - זאת ברקע השבת גופותיהם של ששת החטופים אמש מהרצועה, כיממה לאחר הירצחם של חמישה מהם. לקראת סיום העצרת המרכזית, מאות מפגינים ירדו לנתיבי איילון וחסמו אותם לתנועה לשני הכיוונים. החסימה נמשכה כארבע שעות, במהלכן נעצרו 29 מפגינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully