וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר מש"ס: "להחזיר את החטופים ובמקביל לחתור לממשלת אחדות רחבה"

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 17:49

שר הפנים משה ארבל נפגש בלשכתו עם הורי התצפיתניות החטופות אגם ברגר ונעמה לוי. בתוך כך, יו"ר המפלגה אריה דרעי מוביל מהלך מאחורי הקלעים, במסגרתו תקום ממשלת אחדות רחבה שתדחוק הצידה את הציונות הדתית ועוצמה יהודית

סמוטריץ': "לו היתה התיישבות יהודית בגוש קטיף, הטבח לא היה קורה"/כנס קטיף לאחריות לאומית

שר הפנים משה ארבל נפגש היום (שני) בלשכתו בכנסת עם הורי התצפיתניות החטופות אגם ברגר ונעמה לוי. במהלך הפגישה הדגיש השר ארבל כי המשימה העיקרית של הממשלה צריכה להיות השבת החטופים, ובמקביל לחתור לממשלת אחדות רחבה.

דבריו של ארבל מתכתבים עם דיווח שפורסם אתמול בחדשות i24, לפיו בש"ס מנסים לתת ביטוי למהלך רחב שמוביל מאחורי הקלעים היו"ר אריה דרעי, במסגרתו תקום ממשלת אחדות רחבה שתדחוק הצידה את יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ויו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר.

איתמר בן גביר, בצלאל סמוטריץ', אריה דרעי בהשבעת הכנסת ה-25, 15 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
יו״ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' ויו״ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר לצד יו"ר ש"ס אריה דרעי בכנסת/ראובן קסטרו

בתחילת השבוע פרסם דרעי הודעה ממנה ניתן להסיק על המהלך שהוא מקדם, ובה בין היתר קרא "לאחיי וחבריי מכל הסיעות, קואליציה ואופוזיציה כאחד, לפעול בעת הזו לאחדות העם, לגלות אומץ ומנהיגות ולא להרבות בשנאה, בקיטוב ובפילוג". הוא הוסיף: "אחדות העם ופילוגו מושפעים ישירות מנבחרי הציבור. כאשר ההנהגה תמשיך ותפעל לאחדות גם המון העם יהיו מאוחדים".

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

במוצאי שבת התייחס הרב הראשי לישראל לשעבר, הרב יצחק יוסף, ומנהיגה הרוחני של תנועת ש"ס בשיעור השבועי שקיים לסוגיית החטופים. בדבריו, הרב אמר שנחשף לסרטונים שבהם אנשי חמאס רוצחים חטופים, וקרא במהלך דבריו לשחרורם. בשלב מסוים בשיעור אמר: "אנחנו מדברים עם מי שצריך לדבר שבאמת צריך לשחרר אותם. זה פיקוח נפש עכשווי".

במהלך השיעור השבועי שקיים במוצאי שבת, כשבמקביל התפרסמו הדיווחים על מציאת גופות ששת החטופים, אמר הרב הראשי, הרב יצחק יוסף: "אני מתפלל על החטופים. נפגשתי בשבוע שעבר עם משפחות חטופים. אנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים, מדברים עם מי שצריך לדבר שבאמת צריך לשחרר אותם. זה פיקוח נפש עכשווי. אני ראיתי בעיניי סרטונים שבהם נהרגו חטופים. החמאסניקים הם רוצחים". לאחר הרב הראשי קרא למאזיניו גם להתפלל על החטופים: "כל יום לקרוא 4-3 פרקי תהילים ופתיחת ההיכל למען החזרת החטופים לביתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully