וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו נגד יו"ר ההסתדרות: "השביתה - כמו להגיד לסינוואר 'רצחת שישה, אנחנו איתך'"

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 17:08

ראש הממשלה תקף בחריפות את ארנון בן דוד בישיבת הממשלה. מוקדם יותר היום, פנו חברי כנסת מהליכוד ליו"ר הקואליציה במטרה לקדם בדחיפות הצעות חוק שיגבילו את זכויות השביתה וחופש ההתאגדות. "זו התנהלות חסרת אחריות שמסכנת את ביטחונה של מדינת ישראל"

מחאה ליד ביתו של יו"ר ההסתדרות בר דוד/שימוש על פי סעיף 27א'

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בישיבת הממשלה להחלטת יושב ראש ההסתדרות להשבית את המשק ואמר: "בושה! אנחנו מלחמה. זה מחזק את סינוואר. זה כמו להגיד לו - רצחת שישה, אנחנו איתך".

בתגובה להחלטת יושב ראש ההסתדרות, חמישה חברי כנסת פנו ליושב ראש הקואליציה בבקשה לקדם בדחיפות שתי הצעות חוק להגבלת זכות השביתה וחופש ההתאגדות: "עלינו לפעול מידית כדי לבלום את הכוח הבלתי מרוסן של ארגוני העובדים שפוגעים קשות במשק"

"ההחלטה המבישה של יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, להשבית את המשק ברגע כה קריטי היא לא פחות מהתנהלות חסרת אחריות שמסכנת את ביטחונה של מדינת ישראל. בזמן שחמאס חוגג את רצח החטופים ומשתמש בפחד ככלי נשק, בר-דוד מספק להם ניצחון נוסף ומראה כיצד אפשר לשתק את מדינת ישראל מבפנים", נכתב במכתב ששיגרו במכתב שכתבו חברי הכנסת דן אילוז, אביחי בוארון, גלית דיסטל-אטבריאן, עמית הלוי, משה סעדה ומשה פסל עם העתקים לשר המשפטים יריב לוין ושר האוצר בצלאל סמוטריץ'.

ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו בדיון 40 חתימות באולם המליאה של הכנסת

17 ביולי 2024. יונתן זינדל, פלאש 90
"עדות נוספת לניתוק של ראש הממשלה"/פלאש 90, יונתן זינדל

מההסתדרות נמסר בתגובה לדברי נתניהו: "התייחסות ראש הממשלה לשביתת ההזדהות היא עדות נוספת לניתוק שלו. הטענה המסיתה על כך שהקריאה להשבת החטופים שנמקים בעזה עוזרת לסינוואר, נועדה להשכיח מהציבור בישראל מי היה זה שהעביר לחמאס מיליארדי דולרים במזוודות. ראש הממשלה, שבמשמרתו קרה האסון הגדול ביותר לעם היהודי מאז השואה, עדיף שישקיע את מאמציו בהחזרת בנינו ובנותינו - חיים ולא בשקיות שחורות".

חברת הכנסת אפרת רייטן ממפלגת הדמוקרטים הגיבה למתקפת של נתניהו:
"קמפיין מבחיל ונורא מבית היוצר של נתניהו - כל מי שמתנגד למדיניות של ביבי, שהוכחה כבר כמסוכנת בכל קנה מידה, מסומן כבוגד ואויב. ראשי מערכת הבטחון, משפחות החטופים, ההסתדרות, הציבור, התקשורת, ביידן".

"בינתיים הוכח עובדתית שמי שסייע לאויב המטורף סינואר, בנה ומימן אותו ונתן לו זכות קיום, הפקיר את עמו ואזרחיו למוות וממשיך להפקיר הוא נתניהו. האמירות המפלגות, המשסות והמסיתות של נתניהו ועוזריו איש ברעהו במדינה עליה הוא מופקד -הן שמסייעות לסינואר, נסראללה וחמינאי במלחמת ההתשה וחיסול ישראל".

הפעם הגזמנו

וואלה מובייל במבצע עם 4 מנויים ב100 שקלים וחודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
שביתה, נתב"ג, 2 בספטמבר 2024. אבשלום ששוני, פלאש 90
כאוס בעקבות ההכרזה על השביתה: נתב"ג הבוקר/פלאש 90, אבשלום ששוני

יו"ר ההסתדרות ארנון בר דוד הודיע אתמול על השבתה כוללת ומוחלטת של המשק מחר, תוך שהפציר בציבור: "צאו לרחובות". החלטתו מתקבלת ברקע חילוץ 6 גופות חטופים מעזה אמש, ימים ספורים בלבד לאחר שנרצחו באכזריות על ידי מחבלי חמאס.

בית הדין האזורי לעבודה הוציא צו מניעה לשביתה מוקדם יותר היום, והורה לסיים אותה בשעה 14:30. נשיאת בית המשפט הדס יהלום קבעה שמדובר בשביתה פוליטית: "בכל הנוגע לסיווג השביתה בהתאם לפסיקה, האם שביתה כלכלית או שביתה פוליטית, ברי שעסקינן בשביתה פוליטית. די בדברי יו"ר ההסתדרות אשר הבהיר כי הסיבה לפרוץ השביתה היא: "אי אפשר לעמוד מול זעקות ילדינו שנרצחים במנהרות בעזה, זה בלתי מתקבל על הדעת". נציגת ההסתדרות טענה שמעורב גם גורם כלכלי. לא מצאנו בהכרזה על השביתה איזשהו טיעון כלכלי. הטיעונים של נציגת ההסתדרות בפנינו, אודות ההיבט הכלכלי, לא שכנעו באשר לא הובהר הקשר בין הרג חטופים בידי בני עוולה, לבין היבט כלכלי למשק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully