וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות השביתה, ח"כים בליכוד דורשים לקדם חוקים נגד ההסתדרות: "סכנה לכלכלה הישראלית"

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 17:12

בתגובה להחלטת יו"ר ההסתדרות להשבית את המשק בדרישה לעסקת חטופים, 5 חברי כנסת פנו ליו"ר הקואליציה בבקשה לקדם בדחיפות שתי הצעות חוק להגבלת זכות השביתה וחופש ההתאגדות: "עלינו לפעול מידית כדי לבלום את הכוח הבלתי מרוסן של ארגוני העובדים שפוגעים קשות במשק"

הצהרת יושב ראש ההסתדרות ארנון בר דוד - השבתת המשק/ערוץ 13

חמישה ח"כים בליכוד פנו היום ליו"ר הקואליציה אופיר כץ בדרישה לקדם חוקים נגד ההסתדרות בעקבות השבתת המשק בדרישה לקידום עסקת חטופים.

"ההחלטה המבישה של יו"ר ההסתדרות, ארנון בר-דוד, להשבית את המשק ברגע כה קריטי היא לא פחות מהתנהלות חסרת אחריות שמסכנת את ביטחונה של מדינת ישראל. בזמן שחמאס חוגג את רצח החטופים ומשתמש בפחד ככלי נשק, בר-דוד מספק להם ניצחון נוסף ומראה כיצד אפשר לשתק את מדינת ישראל מבפנים", נכתב במכתב ששיגרו במכתב שכתבו חברי הכנסת דן אילוז, אביחי בוארון, גלית דיסטל-אטבריאן, עמית הלוי, משה סעדה ומשה פסל עם העתקים לשר המשפטים יריב לוין ושר האוצר בצלאל סמוטריץ'.

יושב ראש ההסתדרות -ארנון בר דוד ומשפחות החטופים בהצהרה- השבתת המשק .2 בספטמבר 2024. ההסתדרות, אתר רשמי
"מהתנהלות חסרת אחריות". יושב ראש ההסתדרות ארנון בר דוד ומשפחות החטופים בהצהרה על השבתת המשק/אתר רשמי, ההסתדרות

"עלינו לפעול מיידית כדי לבלום את הכוח הבלתי מרוסן של ההסתדרות ושל ארגוני עובדים נוספים, כמו ארגון המורים, שפוגעים קשות במשק, מונעים גמישות, חוסמים רפורמות, ומשאירים את הכלכלה שלנו פגיעה", כתבו חברי הכנסת מהליכוד. "כוח כזה, שמאפשר למיעוט לכפות את רצונו על הרוב ולהכתיב סדר יום בריוני, הוא סכנה לכלכלה הישראלית וביטחונה". במכתב הם דורשים לקדם שתי הצעות חוק, להגבלת זכות השביתה של שירותים חיוניים וצמצום חופש ההתאגדות בארגוני עובדים, בדחיפות ובמהלך הפגרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully