וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפה של שרים בליכוד על גלנט: "נותן ונותן לטרוריסטים"

עודכן לאחרונה: 2.9.2024 / 16:18

בישיבת הממשלה השבועית השרים תקפו את שר הביטחון בעקבות עמדתו בענין עסקת החטופים וציר פילדלפי. קרעי: "הוא אומר שצריך להיכנע לסינואר". ברקת: "דבריו מעודדים לרצח נוסף". נושא נוסף שהטריד אותם הוא "ההסתה הפרועה" נגד רה"מ: "איפה היועמ"שית? מותר לקרוא לאדם רוצח?"

בווידאו:ראש הממשלה בנימין נתניהו מנהל את אירוע הסרת האיום של חזבאללה בבור בקריה, לצד שר הביטחון יואב גלנט, 25 באוגוסט 2024/איתי קדם, משרד הביטחון

שרים בליכוד תקפו היום את שר הביטחון יואב גלנט בישיבת הממשלה, בעקבות עמדתו בעד עסקת החטופים ונגד החלטת הקבינט המדיני ביטחוני בענין ציר פילדלפי. זאת, בהמשך למתקפה של שרים בליכוד על גלנט אתמול בישיבת הקבינט.

שר הכלכלה ניר ברקת אמר: "הדיונים בתקשורת ודברי גלנט מעודדים אותם לרצח נוסף".

שר התקשורת שלמה קרעי: "במילים אחרות, שר הביטחון אמר שצריך להיכנע לסינואר. זה בעצם לומר לו: רצחת שישה? תרצח עוד כמה וככה תקבל את כל דרישותיך. הוא לא נושא-ונותן מול הטרוריסטים, אלא נותן-ונותן".

שר הבטחון יואב גלנט בכנסת. צילום: חיים גולדברג/פלאש 90, עיבוד תמונה
"דבריו מעודדים אותם לרצח נוסף". שר הבטחון יואב גלנט/עיבוד תמונה, צילום: חיים גולדברג/פלאש 90

נושא נוסף ששב ועלה בישיבת הממשלה הוא נושא ההסתה נגד ראש הממשלה.

קרעי אמר: "ראש הממשלה, עד היום מאשימים אותך ברצח רבין. אתמול, במשך שעה שלמה הופיע על המסך השלט "ביבי רוצח". זו הסתה פרועה שחייבת להדיר שינה מעיני גורמי אכיפת החוק, שלא עושים דבר. היעוץ המשפטי והפרקליטות לא יוכלו לומר - חס וחלילה - שהכתובת לא הייתה כתובה על הקיר".

שר השיכון יצחק גולדקנופף: "לא יכולה להיות סלחנות ליאיר לפיד שאומר שראש הממשלה אחראי לרצח החטופים. הוא הפך לשותף של איימן עודה. הממשלה צריכה להוקיע את ההתנהגות הברוטלית הזו נגד ראש הממשלה והשרים. יש פה נציגה של היועמ"שית - האם מותר לקרוא ככה לאדם רוצח?! איך אתם נותנים לזה לקרות?".

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס במהלך ישיבת הממשלה להחלטה על ציר פילדלפי:

"זה צינור החמצן של חמאס. ניתן להם שוב פעם להתעצם ולטבוח בנו? אנחנו לא יוצאים מפילדפי. זה עניין מדיני אסטרטגי וקיומי למדינת ישראל. אם נצא משם לא נחזור לשם. לא עוד 42 יום, גם לא עוד 42 שנה. פילדלפי זאת הדרך שלנו לממש את מטרות המלחמה. מי שרוצה שנצא מפילדלפי חותר תחת השגת מטרות המלחמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully