וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכתובת "ביבי רוצח" רוססה על אחד מרכבי השיירה של נתניהו

עודכן לאחרונה: 1.9.2024 / 22:31

אלמונים ריססו את הכתובת על אחד מרכבי השיירה של ראש הממשלה, שמשמש לאבטחת צירי התנועה עליהם הוא נוסע. בשב"כ הדגישו שהכתובת רוססה על רכב שלא היה חלק מהשיירה באותה עת: "הרכב שהה בסמוך למקום בו התפתחה הפגנה. לא נשקפה סכנה לאיש אבטחה או לרה"מ"

הכתובת ״ביבי רוצח״ רוססה  על אחד מרכבי השיירה שמשמשים לאבטחת צירי התנועה של ראש הממשלה בנימין נתניהו .. ללא קרדיט, אתר רשמי
הכתובת ״ביבי רוצח״ רוססה על אחד מרכבי השיירה שמשמשים לאבטחת צירי התנועה של ראש הממשלה בנימין נתניהו ./אתר רשמי, ללא קרדיט

אלמונים ריססו היום (ראשון) כתובת על אחד מרכבי השיירה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שמשמשים לאבטחת צירי התנועה עליהם הוא נוסע. האלמונים ריססו את הכתובת: "ביבי רוצח".

בשב"כ מסרו כי "הכתובת רוססה על רכב שלא היה חלק משיירת ראש הממשלה, אשר שהה בסמוך למקום בו התפתחה הפגנה. יודגש כי בשום שלב לא נשקפה סכנה לאיש אבטחה או לראש הממשלה, שלא נכח כלל במקום".

כתובת גרפיטי "ביבי רוצח" רוססה גם על אוטובוס ציבורי שחלף בסמוך למחאה בכניסה לעיר ירושלים, בגשר המיתרים ועל אף עשרות השוטרים, הגלויים ובעיקר הסמויים שנכחו באופן מוגבר במחאות הערב בירושלים לא עוכב אף חשוד בזמן אמת במעורבות במעשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully