וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטרים חשפו שב"חית מעזה - שעבדה במכולת בירושלים

עודכן לאחרונה: 30.8.2024 / 11:02

האישה, פלסטינית בת 23, הועברה לחקירה בתחנת שלם יחד עם מנהל בית העסק, גבר בן 35 ממזרח העיר. בתוך כך, נפתח נגד בית העסק הליך מנהלי, בסיומו נחתם צו סגירה למקום למשך 30 יום. המשטרה: "נמשיך למצות את הדין עם המסייעים לשוהים הבלתי חוקיים, שבכך מסכנים את הציבור"

בווידאו:חצייה של שב"חים מעל גדר ההפרדה במרחב התפר באזור טול כרם, 27 במאי 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המשטרה מסרה הבוקר (שישי) כי לפני כמה ימים נעצרה שוהה בלתי חוקית מעזה, בת 23, בעת שעבדה בניגוד לחוק בעסק לממכר מזון במזרח ירושלים.

החשודה הועברה לחקירה בתחנת שלם יחד עם מנהל בית העסק שהעסיקה - גבר בן 35, תושב מזרח ירושלים, וחקירת המקרה נמשכת. במקביל, נפתח נגד בית העסק הליך מנהלי, בסיומו חתם סממ"ז ירושלים, תנ"צ אמיר ארזני, על צו סגירה למקום למשך 30 ימים.

הדבקת צו על בית העסק בירושלים שהעסיק שוהה בלתי חוקית תושבת עזה 

30 באוגוסט 2024. דוברות משטרת ישראל
"החשודה הועברה לחקירה בתחנת שלם יחד עם מנהל בית העסק שהעסיקה - גבר בן 35, תושב מזרח ירושלים". צו הסגירה על העסק/דוברות משטרת ישראל

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל תמשיך לאכוף את החוק ולפעול לאיתור וטיפול בשוהים בישראל שלא כחוק, ולמצות את הדין עם אותם אלו המסייעים להם ומעסיקים אותם בניגוד לחוק, ובכך מסכנים את שלום הציבור ובטחונו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully