וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לקחת להם את הרישיון מיד": זוג קיים יחסי מין במושב הנהג תוך כדי נסיעה בכביש מהיר

1.9.2024 / 0:12

ברשת זועמים על הזוג שסיכן את עצמו ואחרים כשבחר לעשות סקס ברכב בזמן שהוא דוהר על כביש מהיר. התגובה של הנהג כשנתפס על חם רק הצליחה להרתיח אותנו יותר

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

זוג תועד עושה סקס ברכב נוסע בכביש מהיר/LIVE LEAK

זוג חסר דאגות נתפס במצלמה כשהוא מקיים יחסי מין ברכב - כשזה דוהר במהירות על כביש מהיר בקנזס, ארה"ב. כלומר, לא מספיק שהשניים קיימו יחסי מין בפומבי - הם גם עשו את זה תוך כדי נסיעה במהירות גבוהה ל מעל ל-110 קמ"ש, תוך כדי כשהם מסכנים את עצמם ואת בטחון הנוסעים סביבם. את הזוג הזה תפס על חם נהג ברכב אחר, שגם התעסק עם הנייד בנסיעה וצילם אותם במהלך האקט.

בסרטון, שצולם בארגנטינה ופורסם ברשתות החברתיות במדינה וזכה למיליוני צפיות, נראית האישה רוכבת על הנהג בזמן שהוא עסוק יותר בסשן המיני שלהם מאשר בלפקוח עין על מה שקורה בכביש. כשהנהג הבחין שמצלמים אותו, הוא לא ניסה בכלל להסתיר את מעשיו אלא פשוט הניף אצבע משולשת לכיוון המצלמה.

למזלם, לא נרשמו תאונות באותו ערב, כך שהזוג ככל הנראה הגיע הביתה בשלום ובתקשורת המקומית דווח שלא בוצעו מעצרים.

זוג עושה סקס ברכב נוסע. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
כשהגבר הבין שמצלמים אותו באמצע האקט - הוא הגיב באצבע משולשת למצלמה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

האירוע צולם בחוחוי, פרובינציה בצפון מערב ארגנטינה, ליד העיר יאלה שבמחוז על כביש 9, שהוא כביש מרכזי המקשר את הבירה בואנוס איירס לגבול המדינה עם בוליביה וחוצה שבעה מחוזות. הכביש נחשב בין המסוכנים במדינה, בין היתר בשל בעלי חיים שחוצים אותו וכן מספר גבוה של נהגים שנתפסו בו נוהגים בשכרות.

ארגנטינה נמצאת במקום השביעי ברשימת המדינות עם שיעורי התמותה בכביש הגבוהים בעולם, עם 3,828 בני אדם שנהרגו שם בשנת 2022 (ממוצע של 8.2 הרוגים בשנה על כל 100,000 תושבים. לשם השוואה - בישראל הממוצע, נכון לשנת 2019, הוא 3.9 הרוגים בשנה על כל 100,000 תושבים). לכן ברשת זעמו על חוסר האחריות של השניים ודרשו מהמשטרה להתערב. אחד כתב: "ברגע שהמשטרה תשים את הידיים שלה עליהם זה צריך להיות הסוף שלהם. צריך לקחת לשניהם את הרישיון". אחר הוסיף: "זה חוסר אחריות. צריך להוריד נהגים כאלה מהכביש לפני שאחרים ישלמו בחייהם בגללם".

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully