וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מברשת שיניים שהוסבה לדוקרן": סוהרים סיכלו פיגוע דקירה בכלא

עודכן לאחרונה: 28.8.2024 / 13:31

בשב"ס נודע כי לשני אסירים בטחוניים מחמאס כוונה לפגוע בצוותי הכליאה על ידי נשק מאולתר שהכינו. הלוחמים פשטו על תאם של החשודים, ובחיפוש נמצא בתוך בקבוק שמפו הסכין שהכינו. בעקבות האירוע החלה חקירה ודיונים במציאת חלופה לכלי הצחצוח, והוחלט להביא אחת קטנה וגמישה

בווידאו: סוהרים פורצים לתאי האסירים שהתבצרו בכלא ניצן/לפי סעיף 27א לזכויות יוצרים

סוהרים סיכלו היום (רביעי) פיגוע על רקע לאומני כנגדם, על ידי אסירים פלסטיניים בכלא. בשירות בתי הסוהר נודע כי בכוונת שני אסירים ביטחוניים (חמאס) לפגוע בלוחמי כליאה בבית הסוהר ע"ש גנות באמצעות כלי נשק מאולתר.

לאחר הדיווח פשטו הלוחמים על תאם של האסירים החשודים, ובחיפוש מצאו בתוך בקבוק שמפו, מברשת שיניים שהושחזה והוסבה לדוקרן. כנגד האסירים החלה חקירה. נציב בתי הסוהר רב גונדר קובי יעקובי שיבח את מפקד בית הסוהר גנ"מ דניס בגון ולוחמי הכליאה על פעולתם ההתקפית והנחושה.

בביקורו בבית סוהר בצפון עלתה סוגיית ההסבה של מברשות השיניים לדוקרן, במטרה לפגוע בלוחמות ולוחמי הכליאה וכחלק מפיגוע לאומני. לכן, באגף הטכנולוגיה והלוגיסטיקה בראשותו של גונדר חאתם עזאם, החלו לבחון חלופות תוך איפיון מברשת שיניים רכה וקטנה המותאמת לשימוש האסירים. בסופו של התהליך נבחרה "מברשת שיניים לביטחון מקסימלי" אשר גודלה כגודל אצבע ועשויה מחומר רך וגמיש.

סוהרים  סיכלו פיגוע דקירה בבית הסוהר.28 באוגוסט 2024. דוברות שירות בתי הסוהר, אתר רשמי
"בחיפוש מצאו בתוך בקבוק שמפו, מברשת שיניים שהושחזה והוסבה לדוקרן". כלי הנשק המאולתר שנמצא/אתר רשמי, דוברות שירות בתי הסוהר

נציב בתי הסוהר רב גונדר קובי יעקובי שיבח את מפקד בית הסוהר גנ"מ דניס בגון ולוחמי הכליאה על פעולתם ההתקפית והנחושה. בביקורו בבית סוהר בצפון עלתה סוגיית ההסבה של מברשות השיניים לדוקרן, במטרה לפגוע בלוחמות ולוחמי הכליאה וכחלק מפיגוע לאומני.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סוהרים  סיכלו פיגוע דקירה בבית הסוהר.28 באוגוסט 2024. דוברות שירות בתי הסוהר, אתר רשמי
"מברשת שיניים לביטחון מקסימלי, אשר גודלה כגודל אצבע ועשויה מחומר רך וגמיש"./אתר רשמי, דוברות שירות בתי הסוהר

גונדר חאתם עאזם ראש אט"ל שב"ס מסר כי "נוכח הסכנה הטמונה במברשות השיניים אשר סופקו עד היום, העלולות לשמש לאחר השחזה - כאמל"ח, הוחלט על רכישת המברשות המותאמות, לטובת ביטחון הסגל. המברשות מהדגם הקודם יועברו תרומה למוסדות אחרים בהם זקוקים להן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully