וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוחרר החשוד באיומים על אליהו יוסיאן: "המשטרה לא טרחה לקדם את החקירה"

עודכן לאחרונה: 28.8.2024 / 8:17

השופט מתח ביקורת חריפה על חקירת המשטרה ולשיטתו יוסיאן אף הוא "הטיח כלפי החשוד דברים פוגעים וקשים". הסניגור טען כי החשוד עצמו נפגע ב-7 באוקטובר, כאשר שני הגיסים שלו נרצחו

קויק: גבר מאיים על אליהו יוסיאן/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בית משפט השלום בחדרה שיחרר היום (שלישי) את תושב הנגב שנעצר במוצאי שבת בחשד שאיים על פרשן התקשורת אליהו יוסיאן. השופט אלכס אחטר מתח ביקורת קשה על חקירת המשטרה, ובהחלטת השחרור ציין כי המשטרה, "לא טרחה לקדם את החקירה באופן מיטיבי, ופעולות החקירה לא הניבו תוצאות". לאחר שעיין בתיק הוסיף כי "שלוחת התביעות מצאה לנכון להחזיר את התיק להמשך חקירה, וזאת נוכח העדר הבשלות הראייתית, וכי לשלוחת התביעות אף לא הוגשו ראיות משמעותיות שניתן היה להשיגן על מנת שתתבצע הערכה מתאימה של התיק".

עוד הלין השופט כי המשטרה "הגדילה ועשתה עת ביקשה להורות על מעצרו של החשוד למשך 6 ימים, לאחר שבהארכה קודמת ביקשה את הארכת מעצרו למשך 4 ימים, כך שלא ברור לי מדוע בקשה זו מוגשת בכלל, ובפרט לפרק זמן כה ארוך כאשר לא חלה התפתחות חקירתית כלשהי, והחשד כנגד החשוד לא התחזק".

תושב הפזורה הבדואית מתקיף את הפרשן אליהו יוסיאן. 24 באוגוסט 2024. ללא, תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
"לא חלה התפתחות חקירתית, והחשד נגדו לא התחזק". מתיעוד האירוע במוצאי שבת/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, ללא

האירוע הקולני התרחש במתחם המנוחה של כביש 6 בצפון. בבית המשפט טענה המשטרה כי האיש "תקף את הדמות המוכרת על רקע דעותיו הפוליטיות" וכי "איים כי יאנוס אותו", ועל פי החשד הסתלק לאחר מכן.

סרטון שהופץ בככר בשבת תיעד את האירוע, בו נכחו ילדיו של יוסיאן, שהזעיק שוטרים. שוטרי תחנת עיירות עצרו את החשוד, מאהר אבו עאיש בן 45 מרהט, שהועבר לתחנת באקה אל גרביה, שם נחקר. סנגורו של אבו עאיש, עורך הדין אנואר אבו עסא, אמר כי "מדובר בוויכוח קלאסי ברחוב הישראלי" וכי "לא חוכמה לצלם רק את הקטע בו אנשים מגנים על עצמם".

לדבריו, האירוע שהחל בתחנת הדלק עצמה, צולם לאחר שיוסיאן אמר מספר פעמים כי "צריך לשרוף את כל המוחמדים", וכי "הוא אשם לכל מה שקרה ב- 7 באוקטובר". הוא טען כי אבו עאיש עצמו נפגע ב-7 באוקטובר, כאשר שני הגיסים שלו נרצחו.

"אני ער לכך שמדובר בהתלהמות של שני אזרחים", ציין השופט כבר בהארכת המעצר ביום ראשון, לאחר שצפה בסרטון שצילם יוסיאן, אותו הגישה לו המשטרה ולאחר שבחן את עדותו. "עולה כי גם המתלונן לא בחל במילים משלו, והטיח כלפי החשוד דברים פוגעים וקשים".

לזה אי אפשר לסרב

וואלה מובייל במבצע מוגזם! 4 מנויים ב-100 שקלים וגם חודש חינם

לכתבה המלאה
מימין עו"ד אפי דמרי ולידו אליהו יוסיאן. אלי אשכנזי, אתר רשמי
הטענה - יוסיאן התגרה בחשוד: "צריך לשרוף את כל המוחמדים". יוסיאן ועורך דינו/אתר רשמי, אלי אשכנזי

במוצאי שבת מסר עורך הדין אפרים דמרי, המייצג את יוסיאן, כי "מדובר באירוע קשה ומטלטל, במיוחד לאור העובדה שהכל התרחש לעיניהם ולאזניהם של ילדיו". הוא הודה על הפעולה הזריזה של המשטרה ואמר, "אנחנו סומכים כי תמצה את הדין עם העבריין שנעצר לאחר שנמלט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully