וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודחה הקב"נית במילואים שהתבטאה נגד מפקד חטיבה והציונות הדתית ברשתות

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 20:22

הקב"נית הודחה היום מתפקידה לאחר שיחת בירור, אליה זומנה לאחר ששני ציוצים שלה עוררו סערה. צה"ל: "להתבטאויות חמורות אלו אין מקום"

הלוויתו של -סעדיה יעקב דרעי/מערכת וואלה

צה"ל הודיעו הערב (שלישי) כי הודחה מתפקידה הקב"נית במילואים שהתבטאה כנגד הציונות הדתית והעבירה ביקורת על מפקד חטיבת אלכסנדרוני בה היא עצמה משרתת.

"במהלך הבירור הבהיר מפקד החטיבה כי להתבטאויות חמורות אלו אין מקום בצה"ל. בתום הבירור, החליט מפקד אוגדה 91 על הדחתה מתפקידה ומשירותה באוגדה." כך נמסר בהודעת צה"ל על השימוע של הקבנ"ית.

ההתבטאות שהביאה להדחת הקב"נית הגיעה משרשור ב-X (טוויטר לשעבר) בעקבות כתבה של רוגל אלפר ב"הארץ" שעסק בללי דרעי, אימו של חייל החטיבה שנפל, רס"ל במיל' סעדיה דרעי. הקב"נית הגיבה לעיתונאי "כאן" חיים גולדיטש והביעה הסכמה עם דבריו של אלפר. "אלפר מביא את מה שהיא אמרה, כפשוטו", כתבה. "היא גאה במוות, זה דבר נורא, וזאת הציונות הדתית. כת של אוכלי מוות" כך כתבה לגולדיטש, לאחר שזה ייחס לה את דבריו של אלפר.

פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה. דובר צה"ל
פעילות כוחות צה"ל ברצועת עזה/דובר צה"ל

אירוע נוסף שנזקף לרעת הקב"נית הוא ציוץ מוקדם יותר בו העבירה ביקורת על מפקד חטיבת אלכסנדרוני שהיא עצמה משרתת בה. הציוץ עסק באיגרת ששלח לחיילים מפקד החטיבה החדש, אל"מ משה פסל, בה נכתב "כפריה של לבנון יהיו לשממה, ודרכיה ללא מוצא". הקב"נית הגיבה כי המח"ט החדש "מאחל ללוחמים לבצע רצח עם."

מצה"ל נמסר: "נגדת במילואים שהתבטאה באופן חמור ולא הולם ברשתות החברתיות, בעודה בשירות מילואים פעיל, זומנה היום לבירור פיקודי על ידי מפקד החטיבה. במהלך הבירור הבהיר מפקד החטיבה כי להתבטאויות חמורות אלו אין מקום בצה"ל. בתום הבירור, החליט מפקד אוגדה 91 על הדחתה מתפקידה ומשירותה באוגדה. החלטה זו הובאה לידיעת הנגדת. לוחמי חטיבת אלכסנדרוני ומפקדה נלחמו מהשבעה באוקטובר, עד היום, והביאו להישגים חשובים הן בצפון והן בדרום."

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיב על הדחת הקב"נית ב-X (טוויטר): "מברך על ההחלטה להדיח את הנגדת במילואים שגידפה את הציונות הדתית ותקפה את מח"ט אלכסנדרוני. אין מקום לאמירות כאלה בצה"ל נגד מפקד חטיבה ונגד בני הציונות הדתית שנמצאים בחזית ומחרפים נפשם למען עם ישראל באחוזים אדירים. טוב שצה"ל מסמן קו אדום כנגד מסע ההסתה והדמוניזציה כלפי הציונות."

  • עוד באותו נושא:
  • צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully