וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו על חילוץ קאיד פרחאן: "רק לחץ צבאי ונוכחות בשטח יחזירו חטופים"

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 17:44

במערכת הפוליטית בירכו על חילוצו של קאיד פרחאן משבי חמאס. נשיא המדינה: "המחבלים לא הבדילו בין דם לדם ב-7 באוקטובר, זו שמחה לכל המדינה". ראש הממשלה: "חטופים חוזרים במו"מ ובמבצעי חילוץ, ולשני אלה דרושים נוכחות בשטח ולחץ צבאי"

נתניהו לפרחאן: "כל העם מתרגש מהשחרור שלך"/לשכת העיתונות הממשלתית

זמן קצר לאחר שנודע היום(שלישי) דבר חילוצו של קאיד פרחאן משבי חמאס, מכל קצוות המערכת הפוליטית בירכו על המבצע - והביעו תקווה לחזרתם של 108 החטופים הנותרים.

נשיא המדינה יצחק הרצוג בירך "את צה"ל, שב"כ וכוחות הביטחון על חילוץ מוצלח של החטוף קאיד פרחאן אלקאדי. קאיד, תושב רהט, נחטף בשבעה באוקטובר מבית האריזה שבו עבד בקיבוץ מגן, כשמחבלי חמאס באו לחטוף, לרצוח ולאנוס - ללא הבדל בין דם לדם". הוא אמר כי מדובר ב"רגע משמח למדינת ישראל ולחברה הישראלית כולה. אני מייחל לשובם המיידי והמהיר של 108 החטופות והחטופים שלנו שמוחזקים באכזריות בשבי בעזה".

"ברוך שובך הביתה", אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו לקאדי, ובירך את כוחות הביטחון "על עוד מבצע שחרור מוצלח. אנחנו פועלים ללא לאות להחזיר את כל חטופינו. אנחנו עושים זאת בשתי דרכים מרכזיות: במשא ומתן ובמבצעי שחרור. שתי הדרכים גם יחד מחייבות נוכחות צבאית שלנו בשטח, ולחץ צבאי בלתי פוסק על החמאס. אנחנו נמשיך לפעול כך עד שנחזיר את כולם הביתה".

בהודעה אחרת, שהוציאה לשכת רה"מ במקביל, נמסר כי "ראש הממשלה נתניהו שוחח כעת בטלפון עם פרחאן קאדי, שחולץ משבי חמאס בעזה. ראש הממשלה בירך את פרחאן ואמר לו כי עם ישראל כולו מתרגש משחרורו. ראש הממשלה הבהיר בשיחה כי הוא ימשיך לעשות הכל כדי להשיב את כל חטופינו הביתה".

פרחאן אלקאדי בסורוקה, היום. מאיר אבן חיים,
פרחאן אלקאדי בסורוקה, היום/מאיר אבן חיים

יו"ר הימין הממלכתי, ח"כ גדעון סער בירך אף הוא על חילוצו של פרחאן. "כמה טוב שבאת הביתה! פרחאן, תושב רהט, אב ל-11 ילדים, נחטף ב-7 באוקטובר סמוך למושב מבטחים והוחזק במנהרה בדרום רצועת עזה.

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "שמח לשמוע שבתום מבצע חילוץ מוצלח החטוף קאיד פרחאן אלקאדי, שנחטף לעזה ב-7 באוקטובר מקיבוץ מגן חולץ בחיים. ברכות לכוחות הביטחון על החילוץ הנועז, ברוך שובך הביתה".

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
רגעי המפגש המרגש של פרחאן קאדי שחולץ היום משבי חמאס בעזה, עם בני משפחתו בבית החולים סורוקה בבאר שבע. יוסי איפרגן / לע"מ, אתר רשמי
רגעי המפגש המרגש של פרחאן קאדי עם משפחתו בסורוקה/אתר רשמי, יוסי איפרגן / לע"מ

פורום חיים - משפחות להצלת החטופים בירך על חזרתו של פרחאן, וקרא להחזיר את כולם הביתה עכשיו.
"מאושרות עם משפחת אלקאדי ומברכות את כוחות הביטחון על חלקם בהצלתו. עם זאת, ככל שזה תלוי במר הפקרה - חטוף שלא יצליח לברוח - יחזור בארון קבורה".

"בעזה נותרו עוד 108 חטופים שאינם יכולים לחלץ את עצמם מהכלובים וממנהרות חמאס. הן הבנות והבנים, האחיות והאחים, ההורים שלנו, שמר הפקרה מפקיר בידי חמאס, רק כדי שקואליציית ההפקרה שלו תישאר שלימה. היום כבר ברור: ככל שזה תלוי במר הפקרה, בנימין נתניהו, מי שלא יהיה בר מזל כמו אלקאדי, עלול לחזור בארון קבורה. אנחנו נדאג לשים חיי אדם לפני צירים: ציר פילדלפי, ציר נצרים וציר הרשע בקואליציית ההפקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully