וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש אגף התנועה במשטרה נחקר בחשד למרמה והפרת אמונים

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 9:18

ניצב יהודה בן עטר, נחקר היום באזהרה במח"ש. על פי החשד, לפני מספר שנים, עת כיהן בדרגת תנ"צ, ביקש בן עטר מקצינה שעבדה תחתיו לכתוב עבורו עבודות אקדמיות, וחוות דעת מקצועית על בתו. לפני חודשיים, נחשד בן עטר בטיוח תאונת דרכים בה היה מעורב

בווידאו: תיעוד פעילות ניידת המשטרה הסמויה שתופסת נהגים מסמסים/צילום: יותם רונן, עריכה: טל רזניק

ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב יהודה בן עטר, נחקר היום (שני) באזהרה במח"ש . על פי החשד, הוא ביקש משוטרת שעבדה תחתיו לכתוב עבורו עבודות אקדמיות וחוות דעת מקצועית הנוגעת לבתו. עטר נחשד בעבירות של קבלת דבר במרמה והפרת אמונים. לפי החשד, הוא ביצע את העבירות לפני כמה שנים, כקצין בדרגת תנ"צ. החשד הוא שביקש מפקודתו, קצינה בדרגת רפ"ק, לבצע בעבורו את הטובות האישיות.

מדובר בהסתבכות נוספת של ניצב בן עטר בחודשיים האחרונים, כפי שחשף כתב חדשות 13 אלי סניור. בפעם הקודמת, ביוני האחרון, היה עטר מעורב בתאונת דרכים עצמית עם רכבו המשטרתי. הוא ניסה לכאורה לטייח את התקרית, שבמהלכה נפצע קלות. על פי החשד, אנשיו מנעו מכוחות רפואה להעניק לו טיפול ואף פינו את הרכב מהזירה בלי שהוקפצו אליה בוחני תאונות דרכים.

ניצב יהודה בן עטר ראש אגף התנועה במשטרה. אגף התנועה, דוברות משטרת ישראל
ניצב יהודה בן עטר ראש אגף התנועה במשטרה/דוברות משטרת ישראל, אגף התנועה

במח"ש, שבדקו את האירוע, החליטו להעביר לטיפול משמעתי בתוך המשטרה. בשל מעמדו הבכיר, ספק גדול אם האירוע יתוחקר עד תום ואם הוא יידרש לספק תשובות בפני הגורמים הרלוונטיים במשטרה.

  • עוד באותו נושא:
  • משטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully