וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נכנס להתקף": אם לילד עם צרכים נפשיים מיוחדים מהצפון מתארת את הקשיים

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 20:15

האם שיתפה על מצבו של בנה במהלך המטחים הכבדים לעיר: "החרדות השפיעו עליו מבחינה רגשית, חברתית, ולימודית. אני לא יודעת איך אני הולכת לשלוח אותו ללימודים במצב הביטחוני שאנו חווים". האם דרשה שממשלת ישראל תפעל נגד חיזבאללה ותשים סוף למתקפה על הצפון

בווידאו:שיגור מטחים לעבר ישראל, 25 באוגוסט 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מירב, אמא לשני ילדים, ביניהם אחד עם צרכים נפשיים מיוחדים, תושבת נהריה וחברה במטה "נלחמים על הצפון", שיתפה לאחר המטח הקשה לצפון: "הבן הקטן שלי מאובחן עם רמת חרדה גבוהה וקשיים רגשים מורכבים, ולומד בבית ספר חדש שיש בו ממ"דים, אך לא מספיק לכולם, ולכן בזמן אזעקה הוא צריך להישאר בכיתה עם ידיים על הראש".

לדבריה, "לילד שמאובחן זה לא הגיוני, מאחר וכאשר הוא מרגיש פחד כלשהו רמת החרדה עולה והוא נכנס להתקף שעלול לסכן אותו ואת הסביבה".

נזקים בעכו לאחר ירי חיזבאללה , 25 באוגוסט 2024. צילום: רויטרס, עיבוד תמונה
"יש ממ"דים בבית ספר אבל לא מספיק לכולם". נזק לאחר ירי חיזבאללה/עיבוד תמונה, צילום: רויטרס

"השנה האחרונה הייתה איומה עבורו", הוסיפה. "החרדות השפיעו עליו מבחינה רגשית, חברתית, וכמובן לימודית, כי הוא לא היה פנוי ללמידה. אני לא יודעת איך אני הולכת לשלוח אותו ללימודים במצב הביטחוני שאנו חווים".

היא סיפרה כי "היום בבוקר, לאחר המטחים, מרוב לחץ החרדה השפיעה עליו בצורה לא נעימה בכלל. לא נוכל לתת למצב הזה להמשיך. הלוואי ויהיה שינוי לטובה בקרוב, ונקווה שממשלת ישראל תיזום מתקפה קשה נגד חיזבאללה שתוציא אותנו מהמצב הקשה הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully