וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיגוע דריסה באריאל: חייל נפצע קל, המחבלים חוסלו

עודכן לאחרונה: 27.8.2024 / 20:19

שני מחבלים חוסלו לאחר שניסו לבצע פיגוע דריסה בצומת שבכניסה לעיר שבשומרון. חייל צה"ל נפצע באורח קל, אישה לקתה בחרדה

פיגוע דריסה בצומת אריאל שבמרחב חטיבת אפרים, מחבל חוסל במקום, כוחות צה״ל פרוסים במרחב.25 באוגוסט 2024/לפי סעיף 27א

צה"ל עדכן הערב (ראשון) כי התקבל דיווח על פיגוע דריסה בצומת אריאל שבמרחב חטיבת אפרים בשומרון. שני המחבלים שהיו ברכב חוסלו. לוחם צה"ל נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחתו עודכנה. בנוסף עודכן כי אישה שהייתה במקום לקתה בחרדה.

מצה"ל נמסר: "שני מחבלים הגיעו ברכב מכיוון צומת תפוח לכניסה לעיר אריאל. המחבלים נסעו במהירות נגד כיוון התנועה, התנגשו ברכבים ישראלים וניסו לדרוס לוחמי צה"ל שפעלו במקום. כח צה"ל חתר למגע, ירה לעברם וחיסל אותם. ברכבם של המחבלים אותרו ווסט ומחסניות. כתוצאה מפיגוע הדריסה, לוחם צה"ל נפצע באורח קל ופונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים, משפחתו עודכנה. כוחות צה"ל פרוסים ומבצעים סריקות במרחב".

פיגוע דריסה בצומת אריאל שבמרחב חטיבת אפרים, מחבל חוסל במקום, כוחות צה״ל פרוסים במרחב.25 באוגוסט 2024. איחוד ההצלה, אתר רשמי
זירת האירוע בכניסה לאריאל/אתר רשמי, איחוד ההצלה
זירת הפיגוע בשומרון, 25 באוגוסט. דובר צה"ל
האפוד שנמצא על המחבלים/דובר צה"ל

מוקדם יותר היום עוכבו שני מאבטחים של עיריית אריאל בידי המשטרה לאחר שחסמו את הציר המוביל לכפר הפלסטיני סלפית בהוראת ראש העיר יאיר שטבון. הציר הפך בחודשים האחרונים לסלע מחלוקת בין ראש העיר אריאל לבין צה''ל, נוכח דרישתו לחסום את הכביש בעקבות הפיכתו לציר מילוט של גנבי רכב פלסטינים, ולאור החשש מאירועי פח"ע.

המתיחות החריפה בין הצדדים לאחר שפעם אחר פעם חסמו בעירייה את הציר, אך בצה"ל, בהוראת אלוף פיקוד מרכז, מיהרו לפתוח אותו על מנת לאפשר תנועת כלי רכב פלסטיניים בו.

בווידאו:בעקבות הפיגוע בכניסה לאריאל: ראש העיר חסם את הכביש שמוביל לעיר/אתר רשמי
זירת הפיגוע בשומרון, 25 באוגוסט. דובר צה"ל
כוחות הביטחון בזירת הפיגוע/דובר צה"ל

מצה"ל נמסר: "פיקוד המרכז פועל בשיתוף פעולה הדוק עם כלל הרשויות בגזרה, מתוך מטרה להבטיח את ביטחון האזור ותושביו. פעולות הפיקוד ואנשיו נעשות מכוח חוק ולפיו."

מעיריית אריאל נמסר: "אנחנו בסיומו של אירוע שהסתיים בלי נפגעים לכוחותינו למעט נפגעי חרדה ופצוע קל מזכוכיות, הודות לשיתוף פעולה בין כוחות האבטחה של העיר, של הצבא ושל המשטרה."

ראש העיר יאיר שטבון, שלקח חלק במרדף אמר: "האירוע הזה, יחד עם הבקשה של הצבא מכוחות הביטחון של העיר לסגור את ציר סלפית מתחילת האירוע, מוכיחים שוב את הדחיפות בסגירת הציר לאלתר על מנת לשמור על ביטחון תושבינו. אני קורא לאלוף הפיקוד להפסיק את התפיסה השגויה של "מרקם חיים" ולדאוג קודם כל לביטחון התושבים באריאל ובאזור בכלל."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully