וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצפון: לוחם חיל הים נהרג מפגיעת רסיסי יירוט; בעזה: לוחם מילואים נפל בקרב במרכז הרצועה

עודכן לאחרונה: 25.8.2024 / 23:06

סמ"ר דוד משה בן שטרית, בן 21 מגבע בנימין, נהרג במתקפת חיזבאללה כששהה על ספינת "דבורה". כטב"ם שהגיע לאזור יורט על ידי כיפת ברזל - והוא נפצע. כלי שיט פינה אותו לביה"ח, שם נקבע מותו. רס"ר במיל' שלמה יהונתן חזוט, בן 36 מאשקלון, נפל בקרב במרכז רצועת עזה

התקשורת הערבית מפרסמים תיעוד של פגיעת המיירט בספינת צה"ל/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

סמ"ר דוד משה בן שטרית נהרג מיירוט כטב"ם

לוחם חיל הים, דוד משה בן שטרית, נפגע היום (ראשון) מרסיסי יירוט בעת שהותו על כלי שיט מסוג דבורה - ומת בבית החולים מרכז הרפואי לגליל בנהריה. בן שטרית שהה על הדבורה כחלק ממשימת ההגנה בים. לפי המידע הראשוני, הגיעו כלי טיס לא מאוישים למרחב הימי, שיורטו - והלוחם נפגע משברי יירוט. כלי שיט מסוג צרעה הגיע לדבורה ופינה את הלוחם הימי, והוא נפטר בבית החולים.באירוע נפצעו עוד שני לוחמים בפלגה 914, באורח בינוני וקל. נכון לעכשיו נבדקות האפשרויות האם כלי השיט נפגע על ידי המיירט שזיהה אותו ככטב"ם, או ששבריי היירוט פגעו בדבורה. בתקשורת הערבית מפיצים בשעות האחרונות סרטון שבו לכאורה תיעוד של רגע פגיעת המיירט בספינת צה"ל.

ביישוב אדם ספדו לבן שטרית "בצער רב מודיעים על נפילתו של גיבור ישראל דוד משה בן שטרית הי"ד, תושב היישוב, שנפל בפעילות מבצעית. בנם של איריס ושמעון, אחיהן של הודיה, דניאל ותמר. דוד היה בחור חברמן וציוני, אדם של נתינה שחלם לשרת כדי לשמור על המדינה שהוא כל כך אהב. היישוב והמועצה מלווים את המשפחה בתקופה קשה זו".

מהמרכז הרפואי לגליל בנהריה נמסר כי "הובאו הבוקר שלושה צעירים עם פגיעות רסיסים, כתוצאה משברי יירוט במרחב נהריה. האחד מהם, בן 21, הובא במצב אנוש, ועם הגעתו הוכנס לחדר ההלם, שם הונשם, ובהמשך הועבר לחדר ניתוח. חרף המאמצים להציל את חייו, נאלצו הצוותים הרפואיים לקבוע את מותו.

כמו כן הגיע פצוע במצב בינוני, שהועבר לאישפוז במחלקה אורתופדית, ואמור להיכנס בהמשך לחדר ניתוח, ופצוע במצב קל, שטופל בחדר המיון ושוחרר לביתו. בנוסף הגיעו במהלך הבוקר שישה נפגעים נוספים במצב קל, רובם נחבלו בדרך לממ"ד. הם טופלו בחדר המיון ושוחררו.

ישראל דוד משה בן שטרית. באדיבות המשפחה
"נכון לעכשיו נבדקות האפשרויות האם כלי השיט נפגע על ידי המיירט שזיהה אותו ככטב"ם, או ששבריי היירוט פגעו בדבורה". בן שטרית/באדיבות המשפחה

רס"ר במיל' שלמה יהונתן חזוט נפל בקרב במרכז רצועת עזה

עוד הותר לפרסום כי רס"ר במיל' שלמה יהונתן חזוט, נפל בקרב במרכז רצועת עזה. בנוסף אליו נפצע לוחם מילואים מגדוד 9207, חטיבת 'ירושלים' (16) באורח קשה. לוחם המילואים פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ומשפחתו עודכנה.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
רס"ר במיל' שלמה יהונתן חזוט, בן 36 מאשדוד. דובר צה"ל
רס"ר במיל' שלמה יהונתן חזוט, בן 36 מאשדוד/דובר צה"ל

ראש העיר אשדוד יחיאל לסרי מסר כי "הלב נשבר ומתמלא בצער עם היוודע דבר נפילתו של רס"ר (במיל') שלמה יהונתן חזוט מאשדוד, החלל ה-702 במלחמת חרבות ברזל. שלמה בן ה-36 היה לוחם בגדוד 9207, חטיבת ירושלים (16) נפל בקרב במרכז הרצועה. הוא הותיר אחריו משפחה כואבת וחברים המומים על לכתו של האיש הנפלא שאיננו עוד. נלווה את משפחתו של שלמה ונחבק אותה אל לבנו. בשמי ובשם העיר אשדוד כולה אני שולח ניחומים לבני משפחתו, לחבריו, מכריו ואוהביו.יהי זכרו ברוך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully